دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فعالیت دانشجویان واحد خاش از فتح قله تفتان تا غبارروبی مزار شهدا + تصاویر

همزمان با سالروز فتح خرمشهر قله ۴۰۵۰ متری تفتان به مناسبت این روز توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش فتح شد.
کد خبر : 20203

به گزارش خبرنگار آنا، پژمان پورزنجانی سرپرست این تیم با همراهی تعدادی از دانشجویان بسیجی این دانشگاه به نام های یونس محمودی، وحید مرادزهی، صادق جمشیدزهی و امان الله جانی به قله ۴۰۵۰ آتشفشانی تفتان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان صعود کردند.



کوه تفتان با ۴۰۵۰ متر ارتفاع از سطح دریا بلندترین قله در جنوب شرق ایران است، این کوه تنها آتشفشان نیمه فعال ایران است که گازهای گوگرد از دهانه آن منتشر می شود.


همچنین به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تعدادی از اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان خاش گلزار پنج شهید گمنام شهرستان را غبارروبی کردند.



درحاشیه این مراسم پژمان پورزنجانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش دقایقی درخصوص جایگاه شهدا و ایثارگری های شهید حسن باقری و نحوه آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس صحبت کرد.


همزمان با اعیاد شعبانیه نیز تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی جلوی در مسجدالمهدی(عج) شهرستان خاش با همکاری ستاد مردمی بزرگداشت اعیاد شعبانیه شهرستان کردند تا بدین وسیله ارادت خود را به ساحت مقدس این سه اسطوره عرصه کربلا و قیام عاشورا نشان دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته