دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1396 - 16:15
در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگاران:

کولایی از علت انصرافش گفت/ برای رقابت نیامدم

کولایی اظهار داشت: ضرورت در تغییر نگرش مدیریت تهران الزامی بود به همین دلیل به این عرصه وارد شدم تا دیدگاهم را مطرح کنم.
کد خبر : 201982

کولایی در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگاران در توضیح علت انصرافش گفت: قصدم برای ورود به این عرصه کمک و تامین خواسته‌های مردم از طریق شورایی بود که شکل گرفته است و می‌خواستیم شرایط بهتری را فراهم کنیم.


وی ادامه داد: برای این منظور ضرورت در تغییر نگرش مدیریت تهران الزامی بود به همین دلیل به این عرصه وارد شدم تا دیدگاهم را مطرح کنم.


وی با بیان اینکه مشکلات شهر تهران صرفا با نگاه سخت‌افزاری حل نمی‌شود، تصریح کرد: در این عرصه وارد شدم تا دیدگاه‌های خود را مطرح کنم و اهمیت مدیریت شهری را یادآوری کرده باشم.


کولایی با بیان اینکه قصدم مورد توجه قراردادن عدالت و استفاده از ظرفیت شورا بود، اضافه کرد:‌ این موضوع که شورای پنجم یک زن را به عنوان کاندیدای شهرداری انتخاب کرده بسیار حائز اهمیت است تا بتواند دیدگاه‌های خود را بیان کند.


این کاندیدای شهرداری در ادامه علت انصرافش توضیح داد: با توجه به اتفاقات اخیری که در شورا افتاد و اظهار نظرهایی که صورت گرفت و به ویژه تعاملات سیاسی جمع‌بندی من این بود که نقش خود را در ارائه برنامه‌های لازم برای مدیریت شهری تهران ارائه دادم و از آنجا که برای رقابت نیامدم و برای طرح ضرورت‌ها و نیازهای مردم در مجموعه عملکرد شورا و شهرداری وارد این عرصه شدم در ادامه این مسیر حضور خود را در جریان رای گیری الزامی ندیدم.


کولایی تاکید کرد: در ادامه برای اینکه یکپارچگی و انسجام این جریان در پاسخ به مطالبات مردم حفظ شود و شهردار تهران با آرای قاطع‌تری انتخاب شود انصراف خود را اعلام کردم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته