دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1396 - 14:41

یحیی گل محمدی: می‌توانیم استقلال را شکست دهیم/ منصوریان سه تیم کامل دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ام اگر بازیکنانم دقت کنند دست پر به تبریز بر می‌گردیم.
کد خبر : 201956

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: «در مورد بازی فردا هم بگویم شرایط تیم تراکتورسازی به این گونه است که ما به خاطر محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی در حال پشت‌سر گذاشتن محرومیت هستیم.»


وی افزود: «آقایان سال گذشته نمی دانستند که ما از پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستیم و بازیکنان جوان را متاسفانه به حال خود رها کردند. نیمی از بازیکنان تیم ما جوان هستند و این بی‌توجهی مشکلات بسیار زیادی به وجود آورده است.»


وی ادامه داد: «تمام مشکلات ما به کنار بحث مصدومان هم داریم. عشوری، هادی محمدی و عارف آقاسی هم محروم شدند. ضمن اینکه در دو بازی گذشته هم با وجود اینکه می‌توانستیم امتیاز بگیریم، شکست خوردیم. این مقدمه‌ای که گفتم مشکلاتی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. با این حال بازیکنان ما مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیستند و تلاش می‌کنند سربلند بیرون بیایند.»


گل‌محمدی افزود: «فردا هم با استقلال بازی داریم که مقابل تماشاگرانش بازی می‌کند. امیدوارم بازی جوانمردانه و پرانرژی را شاهد باشیم. بازی سختی با استقلال داریم، استقلال مهره‌های خوبی را جذب کرده و برای انتخاب نفرات در لیست 18 نفره‌اش هم مشکل دارد چه برسد به ترکیب اصلی 11 نفره‌اش. آنها سه تیم کامل دارند اما ما هم اراده قوی داریم و می‌خواهیم مقابل این تیم با انرژی زیاد و اراده قوی بازی کنیم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام بدهیم. جدا از مشکلاتی که داریم به آینده امیدواریم نیم‌فصل سختی را پیش‌رو داریم. سخت تلاش می‌کنیم تا با تمرکز و انرژی زیاد بتوانیم نیم‌فصل اول را پشت‌سر بگذرانیم.»


وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا در مورد اینکه تراکتور دو شکست را در کارنامه‌اش در لیگ برتر ثبت کرده است و برای آنکه سومین شکست خود را هم تجربه نکند برای بازی مقابل استقلال چه برنامه‌ای دارد گفت: «ما حریف را مورد ارزیابی قرار دادیم و روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. اگر دقت کنیم و به وظایفمان خوب عمل کنیم می‌توانیم دست پر تهران را ترک کنیم.»


وی در پاسخ به این سوال که پشتوانه تراکتورسازی به دلیل نتایج گذشته مقابل استقلال چندان بد نیست آیا این موضوع روی مسابقه فردا تأثیر دارد که گل‌محمدی پاسخ داد: «فکر نمی‌کنم نتایج گذشته روی بازی فردا تأثیر داشته باشد. وقتی بازیکن وارد زمین می‌شود توجهی به نتایج گذشته ندارد و شرایط جدیدی را تجربه خواهد کرد.»


گل‌محمدی در ادامه نشست خبری در خصوص اینکه 4 تیم آسیایی تهدید به کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و آیا باشگاه تراکتورسازی کاری برای این موضوع کرده است یا خیر، گفت: «تا جایی که من خبر دارم 4 میلیارد تومان بدهی خارجی‌ها تسویه شده و هر ماه 300 الی 400 میلیون تومان برای این موضوع هزینه می‌شود.»


او در ادامه درباره نحوه بازی این تیم مقابل استقلال، بیان‌ کرد: «طبیعی است که وقتی صاحب توپ نباشید باید دفاع کنید. ما باید بتوانیم در مواقع دفاعی از ضد حملات نهایت استفاده را ببریم و وقتی که توپ را از دست می‌دهیم سریع به خطوط دفاع خود اضافه شویم.»


گل محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش دفاع وسط دارد یا نه، بیان‌ کرد: «ما دفاع وسط نداریم و از یکی، دو بازیکن خط میانی در بازی‌های قبل در دفاع وسط استفاده کرده‌ایم، اما عملکردشان خوب بوده و تمرکز خوبی روی کارهای دفاعی داشته‌اند.»


او درباره حمایت هواداران با وجود کسب نتایج ضعیف، خاطر نشان کرد: «ما مقابل هوادارانی قرار گرفته‌ایم که از لحاظ شخصیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و واکنش خوبی نسبت به اتفاقات نشان داده‌اند. آنها با وجود دو باخت ما را حمایت کرده‌اند و حتی بازی با پرسپولیس ایستاده به تشویق تیم پرداختند. این هواداران می‌توانند الگوی خوبی برای سایر تیم‌ها باشند. ما فردا (جمعه) هم منتظر حمایتشان هستیم. تا الان یک مورد هم ندیده‌ام که به عملکرد تراکتورسازی معترض باشند. من شرمنده آنها هستم، اما باید این شرایط را درک کنند.»


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در بخش دیگری از این نشست خبری در پاسخ به این پرسش که نگاه کادرفنی تیم به بازیکنان جوان بعد از باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالات چه خواهد بود؟ در این باره توضیح داد: «نیم فصل اول فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است تا با عملکرد خوب خودشان را نشان دهند. ما هم در نیم فصل اول آنها را ارزیابی می‌کنیم تا ببینیم می‌توانیم از آنها در ادامه مسابقات استفاده کنیم یا نه. این موضوع بستگی به شایستگی خودشان دارد که بتوانند از این فرصت استفاده کنند. اگر آنها خوب باشند ما به دنبال بازیکن با تجربه در نیم فصل دوم نخواهیم رفت.»


او در پایان درباره وضعیت امید عالیشاه، تصریح کرد: «اطلاع دقیقی در این باره ندارم. قرار بود که او جلسه‌ای را با باشگاه داشته باشد. آخرین صحبتی که با خودش کردم، قرار شده با مدیر برنامه‌اش جلسه‌ای داشته باشد و برای نیم فصل دوم به تراکتورسازی بیاید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته