دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1396 - 12:07
در گفت و گو با آنا؛

محمدنصرتی : نصیر زاده می گوید حق امضا ندارد/ مجبورم در خانه‌پدر زنم زندگی کنم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: نصیرزاده مدیر عامل گسترش فولاد به من می گوید که حق امضا ندارد تا چک مطالبات من را پرداخت کند.
کد خبر : 201909

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد مشکلاتی که با باشگاه گسترش فولاد تبریز دارد گفت: «واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد که لوکا بعد از اردوی ترکیه نظرش در مورد من عوض شد، عده‌ای می‌گویند لوکا بوناچیچ مرا نخواست، برخی نصیرزاده مدیر عامل باشگاه را عامل جدایی‌ام می‌دانند و بعضی هم حرف‌های دیگری می‌زنند.»
وی افزود : «اگر به این دلیل که به اردوی ترکیه نرفتم من را کنار گذاشتند که باید گفت میلاد فخرالدینی هم به ترکیه نرفت و نظر سرمربی روی فخرالدینی هم باید عوض می‌شد.»
نصرتی ادامه داد: «من نمی‌دانم در باشگاه گسترش‌فولاد چه خبر است و چرا با من تسویه حساب نمی‌کنند؟ اصلاً نصیرزاده جواب تلفن مرا نمی‌دهد که بخواهم خانه‌ای که در تبریز دارم را تحویل باشگاه بدهم. برای اینکه حرف‌هایم به مدیر عامل گسترش منتقل شود مجبورم با اطرافیانش تماس بگیرم تا صحبت‌هایم را به او انتقال دهند.»
مدافع سابق گسترش‌فولاد تاکید کرد: «خانه‌ای تحویل من است که اصلا به درد من نمی‌خورد که نخواهم تحویل بدهم. باشگاه باید عرفا و شرعا با بازیکنی که جدا شده است تسویه حساب کند. من از این اتفاقات متعجبم چراکه در زمان آقای سمندر چنین مشکلاتی را نداشتیم.»
بازیکن سابق تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس خاطر نشان کرد : «پول پیش این خانه را از قرارداد من کسر کرده اند و این پول مال من است، من خانه‌ام را در تهران اجاره داده‌ام و در خانه مادرم و پدرزنم زندگی می کنم و از این وضعیت خسته شده‌ام. نصیرزاده به من می گوید که حق امضا ندارد تا چک بابت مطالبات من را پرداخت کند که این واقعا از آن حرف هاست، البته اگر آقای زنوزی در تبریز بود این مشکلات پیش نمی آمد و ایشان مشکل من را حل می کرد اما به هر تقدیر من هم منتظرم تا باشگاه با من تسویه کند تا من هم با پول پیش خانه‌ای که در تبریز اجاره کرده ام در تهران برای خودم خانه ای دست و پا کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته