دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1393 - 12:45

خلبان کشته‌شده تایوانی قهرمان ملی این کشور شد+تصاویر

مقامات تایوانی اعلام کردند که در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری این کشور که منجر به کشته شدن ۳۱ نفر شد خلبان این هواپیما نقش یک قهرمان را داشته است.
کد خبر : 2019

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، از خلبان هواپیمای ترانس آسیا پس از سقوط هواپیمایش به دلیل شجاعت و تلاش تا آخرین لحظه برای نجات مسافرانش به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود. رسانه‌های تایوانی اعلام کردند جسد این خلبان درحالی از هواپیما خارج شده است که فرمان تا آخرین لحظه در دستان وی بود و تمام تلاش خود را برای نجات جان مسافرانش انجام داده بود.


فرماندار تایپه از تلاش این خلبان 42 ساله برای برخورد نکردن هواپیما با برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی آن منطقه قدردانی کرد. پرواز GE235 شرکت هواپیمایی ترانس‌ آسیا چهارشنبه گذشته همراه با 58 سرنشین به دلیل از دست دادن تعادل به درون رودخانه‌ای سقوط کرد.


رسانه‌های به نقل از مقامات شهری اعلام کردند که در صورت برخورد این هواپیما با برج‌های شهر تعداد تلفات می‌توانست به مراتب بیشتر باشد. درپی عملیات امداد 15 نفر از سرنشینان این هواپیما نجات یافتند اما 12 نفر همچنان مفقود هستند و عملیات امداد همچنان برای یافتن آنها ادامه دارد.


هنوز اطلاعات بدست آمده از جعبه سیاه این هواپیما منتشر نشده و برخی رسانه‌ها از انتشار آن در روز جاری (جمعه) خبر داده‌اند. خلبان این هواپیما در آخرین تماس خود با برج مراقبت از آتش گرفتن موتور هواپیما خبر داده و درخواست کمک کرده بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: سقوط هواپیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته