دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سینا شعبانخانی برای اولین بار روی صحنه رفت

شب گذشته، سینا شعبانخانی خواننده پاپ و جوان عرصه موسیقی در سالن میلاد اولین کنسرت خود را در حالی که سالن مملو از جمعیت بود برگزار کرد
کد خبر : 201686

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، انتظار ها پایان یافت و مردم علاقه مند به موسیقی سینا شعبانخانی توانستند شاهد اولین اجرای او باشند. کسی که تا کنون با انتشار آهنگ‌های زیادی توانسته طرفداران خاص خود را پیدا کند و بعد از مدت ها تلاش، البته به گفته خودش بالاخره استیج و اجرای زنده قسمت او شد و در این بین، مردمی که راضی از این اتفاق برای ورود او لحظه شماری می کردند. باید حضور نسل جدید خوانندگان را غنیمت شمرد، چرا که حضور این خوانندگان باعث تنوع موسیقی و جذب مخاطبان می‌شود.



بعد از 60 ثانیه شمارش معکوس و درخواست تماشاگران که یکصدا "سینا" را صدا می کردند، کنسرت سرانجام با 45 دقیقه تاخیر شروع شد.
"عادت می کنم این روزامو رد می کنم
تو یه گوشه از این اتاق با خودم خلوت می کنم
ای وای من"

با شنیدن صدای او که قطعه «بی قرار» را به عنوان اولین قطعه انتخاب کرده بود همه را به وجد آمدند. شنیدن صدای او جمعیت دوهزار نفری را به تشویق وا داشت. رقص نور مناسب فضای شاد سالن را هیجان انگیزتر کرد ولی استرس این خواننده جوان با هیچ کدام از این ها کمرنگ تر نشد.


در ابتدا شاید استرس و یا شاید هم کم تجربگی او باعث شد دوستداران این خواننده جوان صدای متفاوتی از آهنگ های ضبط شده او بشنوند، اما رفته رفته لحن گرم او توانست فضای شادی را ایجاد کند و او بتواند با خیال راحت‌تر از قبل به اجرای خود ادامه بدهد.


شعبانخانی پس از اولین قطعه رو یه تماشاگران خیر مقدم گفت و ابراز خوشحالی کرد برای اولین اجرا، اولین دیدار، اولین هم صدایی...


اگه نباشی


"اگه نباشی" دومین قطعه ای بود که اجرا شد و به خاطر ریتم آرام این آهنگ فضای پر هیجان سالن کمی آرام تر پیش برد.
شعبانخانی در باره این قطعه گفت: بعضی آدم ها می آیند و وارد زندگیمان می شوند که بعد از رفتنشان به این نتیجه می رسیم، چقدر خوب شد ماندنی نشدند، اما بعضی ها می آیند که بمانند و در قلب و ذهنمان رخنه می کنند، جوری که تنها مسئله ناراحت کننده برایمان می شود نبودن آن ها. من به این آدم ها می گویم یار جونی، پس این آهنگ را تقدیم به تمام یارهای جونی می کنم.
و به این ترتیب سومین قطعه به نام " یار جونی" به اجرا درآمد و تماشاگران همچنان با هیجان به تماشا نشسته بودند و خواننده شان را همراهی می‌کردند.


عاشقانه " عمدا"
"عمدا" قطعه بعدی بود. قطعه ای که عاشقانه‌هایش در یادها می ماند و بر دل ها می نشیند. این آهنگ را تقریبا مردم حاضر در سالن خواندند و سینا شعبانخانی با آنها هم‌خوانی کرد.
در این میان دو بازیگر مطرح حضور داشتند که محبوبیتشان میان مردم با تشویق های بی پایان حاضران ب ای چندمین بار اثبات شد؛ سیامک انصاری و سروش جمشیدی.


"من بی قرارم" ، اولین قطعه از شعبانخانی است که بعد از گرفتن مجوز منتشر شد و توانست دوست داران زیادی پیدا کند. این بار هم همه یکصدا این قطعه را می‌خوانند.


"چشمات و ببند" و پس از آن "ماه عسل" قطعه های اجرایی بعدی بودند.



شعر "ز دست دیده و دل" باباطاهر ابتدا دکلمه شد و سپس این خواننده پاپ آن را بدون موسیقی و به صورت سنتی اجرا کرد که باعث جذابیت دو چندان برنامه شد. اجرایی که متفاوت بود و توانایی او را در این زمینه به عرصه نمایش می گذاشت.


پس از استراحت کوتاهی که به احترام لحظات ملکوتی اذان مغرب بود، این خواننده جوان به همراه گروهش به صحنه بازگشتند و تصاویری با عنوان "به یادتان هستیم" از تمام هنرمندانی که امروز در میان ما نیستند پخش شد.


کسانی همچون: علی معلم ، حسن جوهرچی، هادی نوروزی، افشین یداللهی، ناصر حجازی، ناصر فرهودی، داود رشیدی، مرتضی پاشایی، منصور پور حیدری، کاظم افرندنیا، دنیا فنی زاده، حمید سمندریان، ناصر عبداللهی، کیومرث ملک مطیعی، عارف لرستانی، پوپک گلدره، عسل بدیعی، نیما وارسته، محمدرضا لطفی، سیمین بهبهانی، حسین پناهی، علی طباطبایی، خسرو شکیبایی، هما روستا، مهرداد اولادی، عباس کیارستمی، مرتضی احمدی و محمود جهان.


اما این بار آهنگ "هنوزم چشمای تو" اثر فریدون آسرایی با صدای سینا شعبانخانی، همزمان با پخش تصاویر اجرا شد و همه تحت تاثیر این تصاویر و به احترام این عزیزان یکپارچه تشویق می کردند.
پس از اتمام این آهنگ تماشاگران که صبرشان به اتمام رسیده بود همه یکصدا درخواست آهنگ "جادو خاص" را می کردند. اما شعبانخانی به عنوان کار ما قبل آخر، اثر جدید خود را به نام "خوب یا بد" که به تازگی منتشر شده است را اجرا کرد و در نهایت به در خواست تماشاگران پاسخ داد و آهنگ "جادو خاص" را با هم آوایی تمامی حاضران در سالن اجرا کرد.




انتهای پیام/

برچسب ها: برج میلاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته