دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1396 - 10:36
رئیس کانون هواداران تراکتورسازی

طرفداران سرخابی‌ها شعارهای بدی علیه تراکتور می‌دهند/ نمی‌خواهیم روز جمعه حاشیه درست شود

اسماعیل قلیچ خانی گفت: فصل گذشته وقتی استقلال برای بازی با تراکتور به تبریز آمد ما استقبال خوبی از آنها داشتیم اما برای بازی برگشت در تهران هواداران استقلال شعارهای بدی علیه تراکتور در ورزشگاه سر دادند.
کد خبر : 201671

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از روز پنجشنبه آغاز می‌شود و در مهمترین بازی این هفته تیم استقلال تهران در خانه از تراکتورسازی تبریز میزبانی می‌کند. بازی این دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار است. نکته مهم این بازی حاشیه‌های احتمالی است که از سوی هواداران بروز می‌دهد. تماشاگران تبریزی و سرخابی‌ها در چند سال گذشته همیشه در بازی‌های رودررو از خجالت همدیگر درمی‌آمدند و این بازی هم شاید آبستن حوادثی برای دو تیم باشد.


اسماعیل قلیچ خانی رئیس کانون هواداران تراکتورسازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد برنامه‌های باشگاه تراکتورسازی برای کنترل هواداران تراکتور در بازی مقابل استقلال گفت: «متاسفانه در سال‌های گذشته هر وقت با تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی داشتیم هواداران تراکتور در مرکز توجهات هستند اما برخلاف تصور همگان هواداران تراکتور هیچ وقت دنبال ایجاد تنش در ورزشگاه نیستند.»


وی ادامه داد: «هر عملی یک عکس العملی دارد. ما دنبال انتقام گرفتن نیستیم اما وقتی هواداران ما در تهران برای تماشای بازی تیم محبوبشان به ورزشگاه می‌آیند چه برخوردی با آنها می‌شود؟ متاسفانه همیشه طرفداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس با شعارهای رکیکی که علیه تبریزی‌ها می‌دهند جو را متشنج می‌کنند و هواداران تراکتور هم صبرشان لبریز می‌شود و جواب می‌دهند. ما اصلا موافق این رفتارها نیستیم و همیشه هم از هواداران خودمان خواهش می کنیم که در ورزشگاه فقط تیم تراکتورسازی را تشویق کنند و کاری به تیم‌های دیگر نداشته باشند.»


قلیچ خانی افزود: «فصل گذشته وقتی استقلال برای بازی با تراکتور به تبریز آمد ما استقبال خوبی از آنها داشتیم اما برای بازی برگشت در تهران هواداران استقلال شعارهای بدی علیه تراکتوری‌ها در ورزشگاه سر دادند. کنترل باید از سوی هر دو طرف باشد. برخی شعارها جو را خراب می‌کند. دوستان عزیز باید بدانند که هواداران تراکتور هموطن آنها هستند و نباید شعارهای زشتی علیه آنها بگویند.»


رئیس کانون هواداران تراکتورسازی در مورد تعامل با باشگاه استقلال برای بازی روز جمعه مقابل این تیم گفت: «ما طی روزهای گذشته با مسئول کانون هواداران استقلال صحبت‌های زیادی انجام دادیم و امروز هم در تهران با این دوستان جلسه خواهیم داشت. امیدوارم با همراهی هواداران این بازی هم بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شود.»


قلیچ خانی در رابطه با آسیبی که به ماشین‌های برخی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس در بازی هفته قبل این تیم در تبریز رخ داد گفت: «در ورزشگاه یادگار امام پارکینگ‌ها به صورتی است که هواداران تیم میزبان می‌توانند در پارکینگ‌های دیگری ماشین خودشان را پارک کنند. قطعا ماشین‌های لیدرهای پرسپولیس در جایی پارک شد که هوادران تراکتور به آن دسترسی نداشتند. من چنین صحنه‌ای را به چشم ندیدم و فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی در تبریز رخ داده باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته