دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1396 - 12:22

کسری 1.300میلیاردی سرخ‌ها برای تسویه با دستیاران ژوزه

باشگاه پرسپولیس در حالی تا آخره ماه جاری فرصت دارد تا طلب دستیاران ژوزه را پرداخت کند که تا به امروز فقط 384 میلیون تومان از مبلغ جریمه را تهیه کرده‌است.
کد خبر : 201630

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرسپولیسی‌ها که این روزها در لیگ برتر نتایج خوبی را کسب می‌کنند و از نظر فنی مشکل خاصی ندارند اما در خارج از زمین با مشکلات زیادی مواجه هستند.


باشگاه پرسپولیس تا پایان ماه جاری شمسی وقت دارد تا مبلغ 430 هزار دلار بدهی دستیاران مانوئل ژوزه را پرداخت کنند و به همین منظور دست به دامان کمک هواداران شدندکه در این میان تا دیروز مبلغ 384 میلیون تومان از سوی هواداران به حساب این باشگاه پول واریز شده‌است.


پنذار خمارلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس برای واریز طلب دستیاران مانوئل ژوزه گفت: «از روزی که حکم دستیاران ژوزه به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد ما منتظر کمک هواداران و سایر ارگان‌های ذی‌ربط هستیم اما تاکنون به جزء کمک هواداران از طرف وزارت ورزش یا جای دیگر پولی به حساب باشگاه واریز نشده است.»


وی افزود: «هواداران پرسپولیس که در سرما و گرما در ورزشگاه ها یار دوازدهم تیم بودند در این روزها هم علاقه خودشان به پرسپولیس را نشان داده‌اند و به حساب باشگاه پول واریز می‌کنند. اما پول واریز شده از سوی هواداران فاصله زیادی با مبلغی که باید برای حکم فیفا واریز کنیم دارد.»


خمارلو در خصوص فرصت کوتاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی دستیاران ژوزه گفت: «ما تا آخر همین ماه فرصت داریم تا پول را واریز کنیم. فرصت بسیار کم است و باید تمام تلاش خودمان را کنیم تا این پول واریز شود و تیم پرسپولیس با محرومیت فیفا روبرو نشود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته