دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شایعه دستگیری آزاد نامداری صحت ندارد

روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، شایعه دستگیری ازاده نامداری را تکذیب کرد.
کد خبر : 201628

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، روز گذشته خبری مبنی ورود آزاده نامداری به فرودگاه امام و دستگیری او توسط حراست فرودگاه در فضای مجازی منتشر شد که امروز نیز یکی از سایت‌های معتبر سینمایی این خبر را به نقل از یکی از مسئولان فرودگاه امام خمینی تایید کرد.


البته این موضوع تا حدود زیادی شبهه برانگیز بود. برای صحت آن با روابط عمومی فرودگاه امام خمینی تماس گرفتیم و او نیز این خبر را تکذیب کرد.


مسئول روابط عمومی فرودگاه امام با تاکید بر اینکه هیچ یک از مسئولان فرودگاه با هیچ رسانه‌ای در این خصوص صحبت نکرده است، گفت: حتی نمی‌دانم که پرواز خانم نامداری کی بود و یا کی هست. این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا ببینیم اصلا این خانم وارد فرودگاه شده یا نه.


اما از آنجا که روال دستگاه قضایی برای چنین اتفاقاتی به خصوص در مورد هنرمندان و چهره‌ها، با احترام و گفتگو انجام می‌شود، امکان دستگیری و حتی استفاده از این واژه‌ها برای این امر مودبانه نیست. چرا که در موارد مشابه این موضوع داشته‌ایم که کسی دستگیر نشده و تنها برای گفتگو به مکان دیگر دعوت شده است و در نهایت برای او زمانی تعیین شده که در خصوص پاره‌ای از توضیحات برود. البته برای دستگیری هم نیاز به مجوز قضایی است. از سوی دیگر خبرگزاری مهر با مصطفی محبى، مدیر کل زندان های استان تهران در این باره گفت‌وگو کرده است و او با اظهار بی‌اطلاعی از بازداشت نامداری گفت: « از دستگیری آزاده نامدارى اطلاع ندارم. من فقط گفتم که وی وارد زندان های تهران نشده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته