دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1396 - 15:24
نعمتی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

یک هفته فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی/ حضور دو وزیر پیشنهادی در جلسه فردای فراکسیون ولایی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از سوی مجلس گفت: وزرای پیشنهادی از امروز به مدت یک هفته کاری زمان دارند که با حضور در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نشست فراکسیون‌ها برنامه‌های خود را ارائه کنند.
کد خبر : 201454

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با توجه به ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس، اظهار کرد: رئیس‌جمهور امروز در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی اسامی 17 نفر از اعضای کابینه جدید خود را معرفی کرد و تنها وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی نشده است که احتمالا تا فردا وزیر علوم هم در نامه جداگانه‌ای به مجلس معرفی شود.


سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از سوی مجلس ادامه داد: وزرای پیشنهادی از امروز به مدت یک هفته کاری زمان دارند که با حضور در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نشست فراکسیون‌ها برنامه‌های خود را ارائه کنند.


وی افزود: با توجه به اینکه آقای روحانی شعار اعتدال را برای بار دوم در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلوحه خود در رقابت‌ها قرار داده بود، از همه سلایق سیاسی در کابینه پیشنهادی دازدهم حضور دارند و امیدواریم با چینشی که رئیس‌جمهور انجام داده است، شاید تحولات جدی در حوزه اقتصادی باشیم.


عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره دعوت از وزرا در حضور در جلسات فراکسیون متبوعش گفت: فراکسیون مستقلان از فردا صبح جلسات بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را آغاز می‌کند و فردا دو وزیر پیشنهادی در این فراکسیون حضور می‌یابند و نمایندگان پس از جمع‌بندی و نظرات فراکسیون به وزرا رأی اعتماد یا عدم اعتماد می‌دهند.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته