دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1396 - 09:53
پورموسوی درگفت‌وگو با آنا؛

مصدومیت‌ها مانع موفقیت فولاد شده است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بومی‌های خوزستان برابر بومی‌های خراسان برنده می‌شوند.
کد خبر : 201352

سیروس پورموسوی درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با سیاه‌جامگان در هفته سوم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «تیم فولاد خوزستان در این فصل با مشکل عجیب و دامنه دار مصدومیت مواجه شده که حسابی دست و بال ما را بسته است. در حالی که برنامه‌ریزی مناسبی برای بازی‌های این فصل کرده بودیم اما نمی‌توانیم از بازیکنانی که قرار بود عصای دست ما باشند در این بازی‌های اول فصل استفاده کنیم.»


او افزود: «در حالی که بسیاری اعلام کرده بودند به واسطه تمرینات پورموسوی بازیکنان فولاد مصدوم می‌شوند، باید بگویم بازیکنان موثر ما در بازی‌های تدارکاتی و بازی اول‌مان مصدوم شدند. شکل تمرینات فولاد مشکلی ندارد و نباید اجازه دهیم برای تیم ما ایجاد حاشیه کنند. تلاش پزشکان بر این است که از هفته چهارم بیشتر بازیکنان تیم در اختیار کادرفنی قرار بگیرند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم. البته ما مقابل سیاه‌جامگان هم به طور قطع 7 مصدوم داریم و باید تلاش کنیم تا با اتکا به جوانانی که زودتر از موعد به آنها بازی رسیده است، در مشهد بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.»


سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره دیدار روز جمعه تیمش با سیاه‌جامگان اظهارداشت: «شکی نیست که سیاه‌جامگان نسبت به فصل قبل بهتر شده و با 4 امتیازی که از دو بازی اول گرفته برابر ما هم تلاش خواهد کرد تا به نتیجه خوبی برسد. تیم جوان شده سیاه‌جامگان دوندگی بسیار بالایی دارد و برابر ذوب‌آهن و سپیدرود رشت نشان داد که این فصل نمی‌خواهد در هفته‌های پایانی دغدغه سقوط داشته باشد. در نقطه مقابل ما هم مصمم هستیم که نمایشی بهتر از حریف این هفته‌مان داشته باشیم و در خارج از خانه امتیاز از دست ندهیم.»


وی درباره اینکه وجود بازیکنان بومی استان‌های خراسان و خوزستان در تیم‌های سیاه‌جامگان و فولاد دیدار این هفته دو تیم را به نبرد دو استان کشور تبدیل کرده است، تصریح کرد: «اعتقاد ما بر این است که خوزستان معدن بازیکن است و خود من با استفاده از بازیکنان جوان در تیم‌هایی که بوده‌ام ثابت کرده‌ام که به چیزی جز موفقیت فوتبالیست‌های خوزستانی فکر نمی‌کنم. حلقه گمشده فولاد بازیکنانی هستند که در تیم آکادمی این باشگاه حضور داشتند و من به منتخبین آنها که به تیم بزرگسالان آوردم گفته بودم که قصد پر کردن لیست فولاد را ندارم. حالا هم توفیق اجباری برای جوان‌هایی شده که زودتر از آنچه انتظارش می‌رفت در تیم اصلی بازی کردند. معتقدم که با توجه به پتانسیل بهتری که فولاد دارد در تقابل استان‌های خوزستان و خراسان این خوزستان است که برنده می‌شود.»


پورموسوی در خصوص اینکه طلب 126 درصدی‌اش از استقلال خوزستان را گرفته یا نه، تاکید کرد: «گله‌ای که من از مسئولین استان خوزستان دارم این است که به فوتبال استان اصلا توجهی نمی کنند. چکی به تاریخ 30 تیر داده شده بود که در آن بخشی از طلب های اعضای تیم استقلال خوزستان داده شود اما این چک پاس نشد تا همچون گذشته وعده‌های پوچ باشد و کسی نیست که از ما حداقل دلجویی بکند. نمی‌دانم این چه رویه‌ای است که برای فوتبال خوزستان بنا نهاده شده است ولی یقین دارم که با ادامه بی‌پولی جز این مشکلات جوان‌های استان را بیشتر کنند، کمکی به استان نمی‌کنند. ورزش علاوه بر آنکه سلامتی به همراه دارد خیلی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی را حل می‌کند و حیف است استانی که سرشار از سرمایه‌های فوتبالی است با دردسرهای فراوانی مواجه شود و سرمایه‌های آن بسوزند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته