دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1396 - 09:08
لاریجانی در صحن علنی مجلس:

حضور چشمگیر مقامات در مراسم تحلیف پوچ بودن توطئه انزوای ایران را نشان داد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود دسیسه‌های آمریکا و برخی کشورهای دیگر حضور چشم‌گیر مقامات کشورهای مختلف در مراسم سوگند رئیس‌جمهور نشان داد که پروژه منزوی سازی ایران تا چه اندازه پوچ است و دولت‌ها بی‌اعتنا به این دسایس به ایران علاقمند هستند.
کد خبر : 201320

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا،‌ علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در آغاز جلسه علنی امروز مجلس (17 مرداد) گفت: روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تلاش‌های آنان در توسعه کشور و ایجاد وفاق در افکار عمومی برای حل مشکلات کشور در این مسیر پیش رو عامل پیشرفت و آبادانی کشور شود.


رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: از مهمانان داخلی و خارجی که در مراسم سوگند رئیس‌جمهور حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم. حضور 500 نفر میهمان خارجی که 130نفر آن از مقامات عالی‌رتبه 105 کشور بودند در مجلس شورای اسلامی نوعی ارج‌نهادن به مردم سالاری دینی بود و دلالت بر چند امر داشت.


وی اظهار کرد: اول حکایت از احترامی داشت که ملت‌ها و دولت‌ها برای ملت ایران قائلند که علی‌رغم تبلیغات مستمر قدرتمندان و صرف هزینه‌های زیاد آنان اما درخشندگی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و حرکت ملت ما تعلق خاطر آنان را به ملت نشان می‌دهد.


نماینده مردم قم در مجلس اضافه کرد: این حضور نشانگر ارزشمندی مردم سالاری دینی در کشور ما است که در این منطقه که متاسفانه بسیاری از کشورها از نعمت مشارکت مردم در سرنوشت خود بی‌بهره‌اند ایران پس از انقلاب اسلامی توانست نظامی مردم سالار را تاسیس کند و این حضور احترام به رای ملت و انتخابات و ارزش نظام جمهوری اسلامی بود.


لاریجانی افزود: علی‌رغم دسایس و همچنین حرافی‌های آمریکا و برخی کشورهای دیگر که بارها فریاد می‌زدند ایران منزوی در جهان است ولی برای این امر میلیاردها دلار خرج کردند حضور این تعداد چشمگیر از مقامات کشورهای جهان نشان داد که دولت‌ها بی‌اعتنا به این دسایس علاقمند به ایران هستند و با این کار عملا نشان دادند پروژه منزوی سازی ایران تا چه اندازه پوچ و بیراهه است.


ادامه دارد...


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته