دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1396 - 11:42
درگفت‌وگو با آنا؛

ادمونداختر: مگویان برای گرفتن طلب 3 ساله‌اش به فیفا شکایت کرد/ یادم نمی‌آید به استقلال 2 هفته فرصت داده باشم

ادموند اختر مدیر برنامه‌های هرائر مگویان گفت: طلب مگویان از استقلال مربوط به مجموع سه سالی است که در این تیم حضور دارد و موضوعی نیست که متعلق به یک فصل باشد.
کد خبر : 201308

ادموند اختر درباره شکایت هرائر مگویان از باشگاه استقلال به فیفا و اینکه او مقصر این ماجرا قلمداد می‌شود،به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «اولا که من هیچ شکایتی از باشگاه استقلال به فیفا نکردم و این مدیربرنامه‌‌ها و وکیل خارجی مگویان بوده که پس از اتمام فرصت یک هفته‌ای استقلال نامه شکایت‌‌ هرائر مگویان را تنظیم و به کمیته انضباطی فیفا ارسال کرده است.»


او در واکنش به این موضوع که توفیقی مدیر ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرده اختر در جلسه با افتخاری مدیرعامل استقلال فرصتی دو هفته‌‌ای به این باشگاه داده بود و پس از یک هفته این شکایت انجام شده است، تصریح کرد: «طبق جلسه قرار شد که ظرف یک هفته باشگاه استقلال نسبت به پرداخت بدهی هرائر اقدام کند و من یادم نمی‌آید که فرصت دو هفته‌ای از من گرفته شده باشد. حالا که یک هفته به پایان رسیده این شکایت انجام شده است.»


مدیربرنامه‌های ایرانی مگویان درباره اینکه بهتر نبود برای شکایت بیشتر به باشگاه استقلال مهلت داده می‌شد، بیان داشت: «مگویان از 3 سال پیش طلبکار است و موضوعی نیست که متعلق به یک فصل باشد. بارها هم در این زمینه صحبت شد و متاسفانه اقدامی عملی از سوی باشگاه انجام نشد. مسلم است که پس از 3 سال صبر صبورترین آدم‌ها هم به سر می‌آید.»


اختر در مورد اینکه با شکایت مگویان به کمیته انضباطی فیفا تا زمان صدور حکم چند ماهی زمان می‌برد و با این حساب مدافع سابق استقلال دیرتر به پول خود می‌رسد، بیان کرد: «به طور حتم مگویان با وکیل بین‌المللی‌اش مشورت کرده و به این نتیجه رسیده‌ که به فیفا شکایت کند.»


او تاکید کرد: «استقلال در فیفا پرونده بدهی بازیکنان خارجی زیاد داشته و شاید دوست نداشته باشد بار دیگر با حکمی از سوی فیفا مواجه شود. بدون شک با پرداخت این بدهی مگویان از شکایت خود انصراف می‌دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب