دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 12:24

آرزوی بزرگ کودک سرطانی بر پرده سینما + تریلر (ویدئو)

فیلم «بچه خفاش آغاز می‌کند: آرزویی که در سراسر جهان شنیده شد» در مورد ماجرای واقعی همکاری گسترده شهروندان نیویورک برای برآورده کردن آرزوی کودکانه یک پسر 5 ساله مبتلا به سرطان، تا یک ماه دیگر به روی پرده می رود.
کد خبر : 20130

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تریلر فیلم «بچه خفاش آغاز می‌کند: آرزویی که در سراسر جهان شنیده شد» (Batkid Begins: The Wish Heard Around the World) منتشر شد. این فیلم مستند برنده جایزه منتخب تماشاگران جشنواره بین‌المللی فیلم دالاس 2015 بهمن ماه گذشته برای اولین بار در جشنواره اسلَمدنس به نمایش درآمد.


مستند «بچه‌خفاش آغاز می‌کند: آرزویی که در سراسر جهان شنیده شد» به کارگردانی دانا ناکمن به ماجرایی که در سال 2013 در شهر سان‌فرانسیسکو رخ داد می‌پردازد که در جریان آن، شهروندان سا‌فرانسیسکو دست به‌یکی کردند تا آرزوی مایلز اسکات، کودک مبتلا به سرطان خون را برآورده کنند. این کودک 5 ساله دوست داشت در فیلمی نقش بچه‌خفاش را بازی کند که یک قهرمان خیالی در تخیلاتش بود که به داستان «بتمن» افزوده می‌شد. مردم سان‌فرانسیسکو برای این منظور در تاریخ 15 نوامبر 2013 (24 آبان 92) نمایش خیابانی بزرگی ترتیب دادند که آن بچه بازیگر نقش اصلی آن بود و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز یک پیام ویدئویی در حمایت از آن حرکت فرستاد که در جریان مراسم پخش شد.


قرار است این ماجرا در فیلمی داستانی بازسازی شود که جولیا رابرتز ستاره فیلم‌های «عروس فراری»، «ارین براکوویچ» و «یازده یار اوشن» تهیه‌کننده آن است.


مستند «بچه‌خفاش آغاز می‌کند: آرزویی که در سراسر جهان شنیده شد» روز 26 ژوئن (5 تیر) اکران عمومی می‌شود.


تریلر فیلم مستند «بچه خفاش آغاز می‌کند: آرزویی که در سراسر جهان شنیده شد» را در لینک ذیل می توانید تماشا کنید:








تریلر «بچه خفاش آغاز می‌کند: آرزویی که در سراسر جهان شنیده شد» - فرمت: MP4 حجم 14.4 مگابایت



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته