دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1396 - 17:26
لاریجانی در جمع خبرنگاران:

سپاه در ساخت متروی تهران زحمات زیادی کشیده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران (قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء) در ساخت متروی تهران زحمات زیادی کشیده است و بر اساس گزارشات خطوط مترو از ایمنی خوبی برخوردار است.
کد خبر : 201237

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی که عصر امروز (دوشنبه 16 مرداد) در مراسم افتتاح خط 8 متروی تهران شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات خوبی در راستای توسعه مترو تهران صورت گرفته و با توجه به بازدیدی که داشتم ایستگاه شهر آفتاب خط 8 متروی تهران بسیار مرتب و منظم بود و استانداردهای لازم در این خصوص رعایت شده بود.


رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات عوامل توسعه خطوط متروی تهران افزود: سپاه (قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء) نیز در ساخت متروی تهران زحمات زیادی کشیده است و بر اساس گزارشات خطوط مترو از ایمنی خوبی برخوردار است.


وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در ساخت مترو صورت گرفته، گفت: شهرداری تهران در خصوص توسعه مترو زحمات زیادی کشیده و یکی از کارهای مهم تهران این است که شبکه مترو کامل شد که کار باارزشی است و در این رابطه سرعت کارها خوب بوده است.


رئیس نهاد قانونگذاری افزود: متروی خط 8 تهران روی مدت زمان و نحوه سفر مسافرانی که تصمیم دارند از فرودگاه امام خمینی (ره) سفر کنند تأثیرگذار است.


لاریجانی تصریح کرد: تکمیل شبکه‌های مترو باعث تسریع در تردد مسافران می‌شود.


رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حمایت‌های مجلس از تکمیل مترو گفت: مسئولان ذیربط مترو برآوردهای بودجه‌ای خود را برای اتصال خط مترو فرودگاه امام به پرند را به مجلس ارائه کنند و مجلس در این زمینه همکاری می‌کند.


به گزارش آنا، لاریجانی حد فاصل ایستگاه شهر آفتاب خط 8 مترو تهران تا ایستگاه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را با قطار شهری طی کرد.


مجری پروژه 8 متروی تهران، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب