دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کسب رتبه دوم خبرنگار آنا در حوزه ایثار و شهادت

خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت مقام دوم را کسب کرد.
کد خبر : 201078

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت با هدف تقویت روند هم‌اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه‌ای و بنیاد شهید و ایثارگران در عرصه‌های مشترک و وظایف متقابل، تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع، توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه مثبت و موثر، معرفی و تقدیر از موفق‌ترین فعالان رسانه‌ای حوزه ایثار و شهادت، شناسایی معرفی و الگوسازی از بهترین مصادیق فعالیت خلاق، مبتکرانه، موفق، پر مخاطب، پر محتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با ایثار و شهادت برگزار شد.


در این جشنواره 578 فعال رسانه‌ای هزار و 402 اثر در قالب خبر، گزارش، مقاله، گفت‌وگو، عکس، فیلم و صدا ارسال کرده‌اند که در مجموع پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته‌های جشنواره 42 اثر برگزیده شد.


همچنین در این جشنواره از سه رسانه به عنوان رسانه برتر و یک رسانه نیز به عنوان رسانه فعال در حوزه مدافعین حرم تقدیر خواهد شد.


در این جشنواره از سارا امیری خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به عنوان نفر دوم بخش سراسری در موضوع مصاحبه تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته