پرهیز از نگاه جزیرهای در توسعه گردشگری کشور
وی افزود: «تمرکز بر بازارهای هدف، بهکار گرفتن خدمات شبکههای مجازی و نیز الگوهای مدرن بازاریابی و تبلیغات از جمله اقدامات و ابزارهایی هستند که میتوانند در شکلگیری اهداف مشترک مذکور موثر واقع شوند.»
رومیانی همچنین با تأکید بر اینکه بهرهمندی از تجربیات سازمان حج و زیارت راهگشای مسیر توسعه گردشگری کشور خواهد بود، تأکید کرد: «این همراهی و تعامل موجود با ایجاد دلگرمی بهرهمندی از فرصتهای مشترک کاری موجود را سبب خواهد شد.»
گردشگری، بهترین جایگزین نفت
همچنین در این دیدار حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز گفت: «صنعت گردشگری قادر است با زدودن چهره منفی و سیاه ساختهشده علیه ایران، با اشتغالزایی و توزیع ثروت، بهترین جایگزین نفت باشد.»
وی در ادامه با تبریک انتصاب سرپرست معاونت گردشگری، اعلام کرد که همراهی و تعامل همه جانبه با حوزه گردشگری در دستور کار سازمان حج و زیارت قرار دارد.
انتهای پیام/