دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1396 - 14:32

ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون کاردانی و کار‌شناسی واحد اشکذر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در رشته‌های بدون آزمون کاردانی و کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته نیم سال اول ۹۶-۹۷ ثبت نام می‌کند.
کد خبر : 200872

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تمام متقاضیان ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کار‌شناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می‌توانند با مراجعه به وب سایت iauashkezar.ac.ir دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه کامل و تهیه کارت اعتباری، با دقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، چرا که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد.


داوطلبانی که اقدام به ثبت‌نام در سامانه کرده‌اند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود، از روز شنبه ۲۸ مرداد به واحد دانشگاهی اشکذر مراجعه کنند. زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان، نیم سال اول ۹۶-۹۷ است.


رشته‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر شامل: حسابداری، تأسیسات و برق و رشته‌های کار‌شناسی ناپیوسته واحد اشکذر شامل: مدیریت دولتی، مشاوره و راهنمایی، حسابداری، تأسیسات و برق و کار‌شناسی پیوسته شامل روان‌شناسی و زیست‌شناسی هستند.


تلفن پاسخگویی به سؤالات و کسب اطلاعات بیشتر ۰۹۱۳۷۷۰۸۵۰۰است و کانال تلگرامی t.me/iauashkezar و ربات تلگرام t.me/iauashkezarbot در خدمت داوطلبان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته