دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1396 - 13:52
گلپایگانی در گفت و گو با آنا؛

بدهی دستیاران ژوزه را تا پایان مرداد پرداخت می‌کنیم/ فردا سیاست‌های کلی هیات مدیره پرسپولیس مشخص می‌شود

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به هواداران این باشگاه اطمینان داد که بدهی این باشگاه به دستیاران ژوزه تا پایان مرداد پرداخت خواهد شد.
کد خبر : 200859

به گزار خبرنگار ورزشی آنا، اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس بعد از کش و قوس فراوان بالاخره امروز انتخاب و معرفی شدند، از بین 5 عضو معرفی شده محمد حاج بیگی و ابولفضل روغنی گلپایگانی دو عضو جدید هیات مدیره این باشگاه هستند.


ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره انتخابش به عنوان عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس گفت:« امیدوارم در این مسئولیت جدید بتوانم به این باشگاه محبوب کمک کنم و به کمک دیگر دوستان به بهترین شکل ممکن این باشگاه را اداره کنیم. فردا ده صبج جلسه‌ای در دفتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داریم تا سیاست‌های کلی مشخص شود.»


وی در پاسخ به اینکه برنامه‌‌ای برای پرداخت بدهی سرسام پرسپولیس به ژوزه و دستیارانش دارد عنوان کرد: «تا آنجا که می دانم تا پایان مرداد فرصت داریم تا بدهی دستیاران ژوزه را پرداخت کنیم طبیعتا شرایط سختی است اما این بدهی پرداخت خواهد شد و جای نگرانی نیست. ضمن اینکه ما را انتخاب کرده‌اند تا بتوانیم به باشگاه کمک کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته