دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1396 - 13:56
مدیر بخش IPD بیمارستان آتیه همدان :

ارائه خدمات درمانی چشم، ارتوپدی و جراحی زنان به گردشگران خارجی

مرتضی فرضی مدیربخش IPD بیمارستان آتیه همدان از مشارکت در طرح گردشگری سلامت که شامل ارائه خدمات درمانی به توریست‌ها می‌شود، خبر داد.
کد خبر : 200616

مرتضی فرضی مدیر بخش IPD بیمارستان آتیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا در خصوص عملیاتی شدن طرح گردشگری سلامت که شامل ارائه خدمات درمانی به گردشگران می‌شود، گفت: «سیاست مدیران ارشد این است که امکانات تامین اجتماعی را برای ارائه خدمات به گردشگران خارجی توسعه یابد.


وی این طرح را همچون طرح اجرایی در کشور ترکیه دانست که با استفاده از ظرفیت‌هایش در بحث توریست درمانی به موفق بوده است. فرضی در ادامه نیز تصریح کرد: «در این زمینه بیمارستان‌های تامین اجتماعی با یکی از شرکت‌های هلدینگ گردشگری وابسته به این سازمان همکاری می‌کند تا در صورت ورود بیمار به ایران، بتواند از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کند بنابراین هلدینگ گردشگری طرف حساب با بیمارستان می‌شود و دیگر تعرفه و هزینه درمانی به صورت مستقیم از بیمار دریافت نمی‌شود.»



مدیر بخش IPD بیمارستان آتیه همدان همچنین ضمن اشاره به این‌که قرار است همایشی در خصوص گردشگری سلامت برپا شود که در آن طرح عملیاتی گردشگری پزشکی اجرا و رونمایی شود، تصریح کرد: «از میان 70 بیمارستان تحت پوشش تامین اجتماعی، حدود 17 بیمارستان خدماتی را به گردشگران خارجی ارائه خواهند کرد که توسط هلدینگ گردشگری هماهنگ شده است.»


وی اطهار کرد: «گردشگری برای استفاده از خدمات پزشکی، با مراجعه به وب‌سایت‌های چندزبانه بیمارستان‌هایی که عضو این طرح هستند از خدمات مطلع می‌شوند و ضمن درمان از جاذبه‌های گردشگری ایران نیز بهره‌مند می‌شوند.»


فرضی تاکید کرد: «بر اساس امکاناتی که بیمارستان آتیه همدان دارد خدمات درمانی چشم، ارتوپدی و جراحی زنان به گردشگران ارائه خواهد کرد. بیمارستان آتیه همدان جزو بیمارستان‌هایی است که با استفاده از برندهای ایرانی، خدمات هتلینگ ارائه می‌کند که این خدمات نیز شامل امکانات زیرساختی، لوکس‌گرایی و توزیع غذای گرم است. البته در این میان همراهان گردشگران بیمار نیز می توانند از اختصاص تخت بهره‌مند شوند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته