دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1396 - 11:15
سرپرست سابق استقلال در گفت وگو با آنا

استقلال عجولانه بازی کرد/نباید از قائدی اسطوره ساخت

میرشاد ماجدی گفت: نکته منفی که در بازی استقلال مشاهده می‌شد عجولانه بازی کردن این تیم بود.
کد خبر : 200559

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت که همه انتظار اولین برد آبی‌پوشان در فصل جدید را داشتند اما این امر تحقق نیافت و شاگردان منصوریان نتوانستند در مقابل یاران عبدالله ویسی به پیروزی برسند و امتیار بازی بین دو تیم تقسیم شد.


میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عملکرد استقلال در هفته دوم لیگ مقابل استقلال خوزستان گفت: «استقلال تهران در مقابل تیمی قرار گرفت که استراتژی آن مشخص بود و برای کسب 1 امتیاز به تهران آمده بود. استقلال نسبت به بازی قبل خیلی بهتر ظاهر شد و دلیلش هم این بود که همه بازیکنانش را دراختیار داشت. اما نکته منفی که در بازی استقلال مشاهده می‌شد عجولانه بازی کردن این تیم بود و هرچقدر هم به دقایق پایانی دیدار نزدیک می‌شدیم این سراسیمگی بیشتر در بازی استقلال مشاهده می‌شد.»


وی در رابطه با صحبت‌های عبدالله ویسی که گفته بود کنفرانس قبل بازی منصوریان خیلی به تیم استقلال خوزستان کمک کرد بیان کرد: «وقتی که علیرضا منصوریان قبل از بازی طوری صحبت می‌کند که نشان از فرایند هجومی یک تیم دارد یعنی مربی تیم حریف یک تاکتیک در ذهنش متصور می‌شود و آن هم دفاع و ضدحمله است. من فکر می‌کنم برداشت عبدالله ویسی از صحبت‌های منصوریان هم همین موضوع بود و او در بازی بیشتر به فکر استفاده از ضدحملات بود.»


ماجدی در رابطه با عملکرد مهدی قائدی در دقایقی از بازی برای استقلال گفت: «مهدی قائدی در دقایقی که در زمین بود نشان داد که می‌تواند بازیکن بزرگی شود به شرطی که همین مهدی قائدی باقی بماند و به او القاب دیگری ندهند. متاسفانه در فوتبال ایران القاب‌ها مختلفی به بازیکن می‌دهند و همین مساله باعث می‌شود تا بازیکن را وارد حاشیه کنند. مهدی قائدی هم باید قدر خودش را بداند و خودش را درگیر این القابی که به او می‌دهند نکند. ظرفیت بازیکن در چنین سنی پایین است و نباید از قائدی اسطوره ساخت تا او به حاشیه رود.»


پیشکسوت استقلال در خصوص ترکیب مدنظر سرمربی این تیم در زمین بازی گفت: «ترکیبی که سرمربی تیم در زمین می‌چیند به تمرینات بستگی دارد و کادر فی در تمرینات نظاره‌گر بازیکنان هستند و به خوبی از شرایط آنها خبر دارند و می‌دانند که کدام بازیکن را در کدام پست بازی دهند. ما که از بیرون به استقلال نگاه می‌کنیم نمی‌توانیم در مورد ترکیب تیم اظهارنظر کنیم و باید منتظر عملکرد تیم در زمین بازی باشیم.»


وی در خصوص ارزیابی‌اش از تیم‌ها بعد از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر افزود: «بعد از گذشت دو هفته نمی‌توان در مورد عملکرد تیم‌ها صحبت کرد و از اینکه از حالا مدعیان قهرمانی را مشخص کنیم کار چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. اگر لیگ به همین روال پیش رود و تعطیلی نداشته باشیم لیگ پربارتری داریم و در ادامه مسابقات هم شاهد بازی‌های بهتر هستیم. باید چند هفته از مسابقات بگذرد و عملکرد تیم‌ها در خانه و خارج از خانه را ببینیم و بعد از آن در مورد مدعیان کسب عنوان قهرمانی نظر داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته