دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 10:54

صعود به سبک ایرانی/ نفت در پی یک شگفتی دیگر

تیم فوتبال نفت که با صعود به جمع شانزده تیم برتر آسیا شگفتی ساز شد فردا شب در جده به مصاف تیم الاهلی می‌رود؛ بازی که اگر با پیروزی شاگردان منصوریان همراه شود آنان می توانند در عربستان جشن صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا را برپا کنند.
کد خبر : 20045

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال نفت تهران فردا شب در جده در حالی در بازی برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که در بازی رفت توانست این تیم را با یک گل شکست دهد. یک گل هر چند اندوخته قابل اطمینانی برای شاگردان منصوریان نیست اما زردپوشان با اتکا به همین یک گل می‌توانند صعودشان را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مسجل کنند.


علیرضا منصوریان برای این بازی حساب ویژه‌ای روی بازیکنانی نظیر وحید امیری، ایمان مبعلی و بیرانوند باز کرده است. هرچند در صورت حضور امیرارسلان مطهری در ترکیب ثابت نفت، او نیز می تواند یکی از بازیکنان کلیدی نفت محسوب شود.


در آن سو تیم الاهلی عربستان به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار است چرا که تساوی و شکست برای نماینده عربستان به منزله حذف از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. اگر نفتی ها بتوانند در نیمه اول بازی دروازه خود را بسته نگه دارند، در نیمه دوم شاهد یک بازی انتحاری از طرف الاهلی خواهیم بود. این مسئله می‌تواند شانس نفت را برای باز کردن دروازه الاهلی دوچندان کند، به خصوص این که بازیکنان این تیم تبحر زیادی در انجام ضدحمله های برق‌آسا دارند.


در دیگر دیدارهای این مرحله که در این روز برگزار خواهد شد، تیم های گامبا اوزاکا ژاپن، گوانگجو چین و العین امارات به ترتیب به مصاف تیم‌های اف سی سئول کره جنوبی، سئونگنام کره جنوبی و الاهلی امارات خواهند رفت.


گفتنی است دیدار تیم های نفت تهران و الاهبی عربستان راس ساعت 22/15 دقیقه روز چهارشنبه در جده برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته