دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1396 - 20:48

تارتار: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد/طیبی دیگر در تیم ما جایی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پارس جم جنوبی گفت: فردا بازی سختی پیش رو داریم و از همین روی همه تلاشمان را می‌کنیم تا فردا 3 امتیاز بازی را بگیریم.
کد خبر : 200382

به گزارش گروه ورزشی آنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جم جنوبی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان گفت: «با تفکرات جلالی آشنا هستم. می‌دانم بازی سختی پیش رو داریم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم فردا 3 امتیاز بازی را بگیریم.»


تارتار در ادامه افزود: «من افتخار شاگردی مجید جلالی را داشتم و با تفکرات او آشنا هستم. همه ما باید به مردم با فرهنگ جمع احترام بگذاریم.»


وی درباره صحبت‌های جلالی مبنی بر میزبانی در جم عنوان کرد: «درباره جلالی قبلا حرف‌ها زده شده و علاقه‌ای ندارم در این باره صحبت کنم.»


سرمربی گسترش فولاد در ادامه درباره سوالی در خصوص جدایی طیبی از تیم قطری، عنوان کرد: «امیدوارم هر جا هست موفق باشد، اما او دیگر در تیم ما جایی ندارد.»


تارتار همچنین درباره بازی فردا، خاطرنشان کرد: «ما همه حرف‌هایمان را داخل زمین می‌زنیم نه بیرون. برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. از همه هواداران هم دعوت می‌کنم تا فردا به ورزشگاه بیایند و با آنها بتوانیم شرایط را برای حریفان سخت کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته