دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعتراض به حذف‌ یارانه آغاز شد/ معترضان این مطلب را بخوانند

"سامانه ثبت و رسیدگی به درخواست اعتراض حذف‌شدگان از دریافت یارانه" از صبح امروز به طور رسمی آغاز فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر : 20035

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، این سامانه به منظور ثبت اعتراض افرادی است که نسبت به حذف خود از لیست دریافت یارانه نقدی اعتراض دارند.


بر این اساس متقاضیان از امروز به مدت یک ماه فرصت دارند تا در این سامانه اعتراض خود را ثبت کنند.


برای ثبت درخواست متقاضیان باید شماره ملی و شماره حساب بانکی که یارانه‌شان به آن واریز می‌شده را در اختیار داشته باشند و پس از ورود به این سایت در فیلدهای مربوطه اطلاعات مورد نظر را وارد کنند تا سامانه وارد مرحله ثبت اعتراض شود.


با ثبت درخواست، سامانه پس از 15 روز پاسخ متقاضیان را ارسال می‌کند. لازم به ذکر است که تمامی روند ثبت و پیگیری درخواست به‌صورت غیرحضوری است.


در صورتی که فرد مورد نظر جزو حذف‌شدگان نباشد با پیغام "اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست، بنابراین در وضعیت یارانه شما تا کنون تغییری ایجاد نشده است" روبه‌رو خواهد شد.


نکته قابل تامل در نمای اصلی این سامانه شعار آن است که این نوشته در آن دیده می‌شود: "با صرف نظر کردن از دریافت یارانه، آینده فرزندانمان را تضمین کنیم". به نظر می‌رسد این آخرین تلاش برای جلوگیری از ثبت اعتراض برخی افرادی است که نیاز کمتری به دریافت یارانه دارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته