دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1396 - 12:39

عبدالله‌زاده: با طارمی رفیق هستم اما بازی فوتبال پینگ پنگ نیست/ اجازه نمی دهیم نفت با امتیاز برگردد

بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: فوتبال بازی پینگ پنگ نیست و درآن احتمال درگیری وجود دارد.
کد خبر : 200284

علی عبدالله‌زاده بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درمورد بازی امروز تیمش‌ مقابل نفت تهران گفت:«نفت تیم قابل احترامی است که اتفاقا هفته اول بازی خود را برد.درست است که این تیم خیلی دیر بسته شده‌است اما بازیکنان جوان خوبی دارد که می‌توانند برای هر تیمی خطر ساز شوند. خوشبختانه بازی قرار است در اهواز برگزار شود که با کمک هواداران و استفاده از شرایط میزبانی اجازه نمی‌دهیم حریف با امتیاز به تهران بازگردد.»


وی ادامه داد:«شکر خدا در وضعیت خوبی هستیم که روز به روز هم بهتر می‌شویم. امسال دوران بدنسازی تیم کمی طول کشید از سوی دیگر بازیکنان زیادی هم به تیم اضافه شدند که برای هماهنگی کمی به زمان نیاز داریم. مطمئن هستم به زودی به شرایط آرمانی خواهیم رسید. »


عبدالله‌زاده در ادامه به شکست فولاد مقابل پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ اشاره کرد و گفت:« در بازی اول شرایط کمی سنگین بود بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و برای اولین بار بود که حتی ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌دیدند چه برسد که بخواهند در آن بازی کنند. به هر حال قرار نیست یک تیم در همه بازی‌ها پیروز شود و یا با مساوی زمین مسابقه را ترک کند.»


بازیکن تیم فولاد با اشاره به درگیری‌اش با مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس گفت:«یک تنشی به وجود آمد که در فوتبال یک امر طبیعی است و چیز خاصی هم نبود.در فوتبال این مساله پیش می‌آید و نمی‌شود فقط آرام راه رفت بازی فوتبال پینگ پنگ نیست و در آن شرایط درگیری به وجود آمد. البته این را هم بگویم من با مهدی رفاقت چند ساله دارم .»


وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فولاد این توانایی را دارد که امسال بتواند حداقل یک جام کسب کند گفت:«همه چیز امکان دارد چرا که در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد. تیم ما خوب است و فقط نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.ما تیم جوانی داریم که البته خوب هم بسته شده است. اما از هم اکنون نمی‌توان پیش بینی کرد و قول داد و باید بازی به بازی جلو رفت. ان شاءالله بتوانیم به اهداف خود برسیم.»


عبدالله‌زاده در پایان در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم گفت:« همه تیم‌ها خوب بسته شده‌اند پرسپولیس از مدعیان اصلی که خوب بازی می‌کند استقلال تهران هم می‌تواند مدعی باشد. سپاهان و حتی خود فولاد هم می توانند در این لیست قرار بگیرند.»



انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته