دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 09:10
با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد؛

ارتقای مرتبه سه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به دانشیاری

سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه دانشیاری ارتقاء پیدا کردند .
کد خبر : 20014

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: دکتر صاحبعلی منافی قره خانپیگلو عضو هیات علمی گروه مهندسی مواد و دکتر بهزاد چهکندی و دکتر احسان زاهدی از اعضای هیات علمی گروه شیمی با توجه به احراز شرایط ارتقاء و موافقت چهل و هفتمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاء پیدا کردند.


دکتر محسن بوجاری افزود: در حکمی که به امضای دکتر میرزاده ریاست دانشگاه رسیده آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی ، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارید .


وی خاطرنشان کرد: با فعال شدن کمیته منتخب این واحد دانشگاهی در آینده اعضای هیات علمی بیشتری به مرتبه دانشیاری ارتقاء می یابند .


این سه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هر کدام دارای چندین مقاله خارجی و داخلی بوده و نیز دارای رزومه پژوهشی بالایی در گروه مربوطه خود هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته