دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1396 - 11:48
در بخش آموزشکده‌های کوچک

دفتر فرهنگ اسلامی سما سیاهکل مقام اول کشوری کسب کرد

مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما سیاهکل مفتخر به کسب مقام اول کشوری در دانشکده‌های سازمان سما شد.
کد خبر : 199994

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عملکرد فرهنگی دانشکده‌های سما هر ساله با حضور معاونان و مدیران فرهنگی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از دانشکده‌های بر‌تر با حضور مسئولان ارشد سازمان سما تجلیل به عمل می‌آید.


امسال نیز دفتر فرهنگ اسلامی سما سیاهکل توانست در ارزیابی عملکرد فرهنگی سال ۹۵ در ردیف برترین‌های سازمان سما قرار بگیرد.


در ارزیابی فرهنگی که سال‌های ۹۳ و ۹۴ صورت پذیرفت نیز اسماعیل تپاک مدیر فرهنگی دانشجویی سما سیاهکل رتبه بر‌تر کشوری را به خود اختصاص داد.


رئیس دانشکده سما سیاهکل با تبریک این موفقیت ارزشمند به اسماعیل تپاک مدیر فرهنگی و دانشجویی این دانشکده ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پشتکار بیشتر بتوانیم در خدمت تعالی فرهنگی و علمی جامعه باشیم و آنگونه که شایسته است به پیشرفت بیشتر سما بیندیشیم؛ چراکه باور داریم دانشگاه باید پیشگام کارهای فرهنگی باشد تا بتواند با تقویت باورهای اصیل فرهنگ ایرانی اسلامی، خدمت شایانی به جامعه کند.


مهندس مهدی هاتف خاطرنشان کرد: «باورمان این است در کنار تقویت آموزش و توسعه علم باید به بعد فرهنگ نیز توجه شود و این دو را به مثابه دو بال کبوتری می‌دانیم که باید در کنار یکدیگر به پرواز در آیند تا بتوانیم جامعه‌ای آباد داشته باشیم و به پیشرفت بیندیشیم و اگر توانستیم در این بخش موفق عمل کنیم بر بسیاری از مشکلات و ناهنجاربی‌های که امروز جوان و جامعه را تهدید می‌کند غلبه خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: سما سیاهکل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته