دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1396 - 10:08
دو خبر/

لزوم ترویج عقاید معصومین (ع) با هدف الگوی رفتاری در جامعه اسلامی

همزمان با دهه کرامت به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سالن ابن سینا دانشکده علوم تربیتی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 199924

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضا زارعی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی واحد مرودشت در این مراسم با تبریک میلاد باسعادت امام رئوف حضرت امام رضا (ع) به بیان صفات، ویژگی‌ها و خصلتهای امام هشتم شیعیان پرداخت و امام رضا (ع) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان جهان خصوصا ما ایرانی‌ها دانست.


مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز با تبریک اعیاد دهه کرامت و میلاد پرخیر و برکت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) و برشمردن سیره نبوی و شرح کوتاهی از زندگی امام رضا (ع) با توجه به صفات بارز آن امام همام بیان کرد: «ترویج عقاید معصومین (ع) با هدف الگوی رفتاری از ضروریات جامعه اسلامی است.»


حجت‌الاسلام ولی الله رحیمی در توصیف اهمیت زیارت قبر امام رضا (ع) و شان و مقام زوار آن امام غریب، روایاتی را به نقل از بزرگان بیان کرد.


این مراسم که با مولودی خوانی و اجرای برنامه از سوی گروه سرود فریاد بیصدا و پخش کلیپ همراه بود، در پایان با برش و توزیع کیک ۲۰ کیلویی که به مناسبت تولد امام رضا (ع) تهیه شده بود از کارکنان پذیرایی شد.


مسابقه نقاشی با موضوع نماز و مسجد


همزمان با دهه کرامت به همت ستاد اقامه نماز حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت مسابقه نقاشی با موضوع نماز و مسجد ویژه فرزندان کارکنان و استادان نیز برگزار شد.


مسابقه نقاشی با موضوع «نماز و مسجد» ویژه فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور پرشور و استقبال خوب فرزندان کارکنان و استادان در سه مقطع سنی به صورت حضوری برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته