دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نتیجه جلسه امروز هیأت نظارت بر انتخابات احزاب

بر اساس مصوبات جلسه امروز (دهم مرداد ماه) هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب زمان مقرر برای حصول حدنصاب رسمیت جلسه انتخابات از ساعت ۸ لغایت ۹ صبح است.
کد خبر : 199886

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب، در جلسه امروز خود، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.


بنا بر این گزارش، شرح کامل این مصوبات به شرح ذیل است:


۱ - جلسات مورخ ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه رأس ساعت ۸ صبح و صرفاً با حضور دبیران کل احزاب ملی و استانی و با ارائه معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه و شناسنامه یا کارت ملی دبیرکل برگزار می شود.


۲ - با توجه به تعداد احزاب ملی و استانی حدنصاب رسمیت جلسه مورخ ۱۲-۵-۱۳۹۶ حضور دو سوم دبیران کل احزاب استانی و حدنصاب رسمیت جلسه مورخ ۱۳-۵-۱۳۹۶ حضور دو سوم دبیران کل احزاب ملی می باشد. تعداد احزابی که شرایط حضور در جلسات مذکور را ندارند در حد نصاب مذکور ملحوظ گردد.


۳ - اسامی نامزدهای انتخابات در روز رای گیری در محل جلسه انتخابات نصب می گردد.


۴ - زمان مقرر برای حصول حدنصاب رسمیت جلسه از ساعت ۸ لغایت ۹ صبح می باشد.


۵ - پس از رسمیت جلسه و نطق مقدماتی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ هیات رئیسه سنی مستقر می شود و در خصوص انتخاب هیات رئیسه منتخب به شیوه قیام و قعود اقدام شود.


۶ - دریافت برگه رای توسط هریک از دبیران کل منوط به ارائه معرفی نامه رسمی و شناسنامه یا کارت ملی می باشد.


۷ - در صورت عدم حصول حد نصاب مذکور در بند ۲، نوبت دوم جلسه انتخابات در مورخ ۲۶-۵-۹۶ برگزار خواهد شد (در نوبت صبح احزاب ملی و نوبت بعدازظهر احزاب استانی).


۸ - مهلت انصراف از نامزدی در انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز انتخابات می باشد و انصراف دهندگان صرفاً بطور مکتوب و با مکاتبه حزب ذیربط در سربرگ مربوطه اعلام انصراف می نمایند.


انتهای پیام/

برچسب ها: خانه احزاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته