دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 16:59

بازداشت 3 نفر در جریان مرگ کودک 5 ساله ساوه‌ای

رئیس دادگستری ساوه از بازداشت 3 نفر در رابطه با مرگ کودک 5 ساله ساوه‌ای خبر داد.
کد خبر : 199809

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، هادی ملکی، رئیس دادگستری ساوه اظهار کرد: مادر تبسم 5 ساله و دو نفر در جریان کودک آزاری و مرگ این کودک بازداشت شدند.


وی افزود: بامداد روز هفتم مرداد ماه 96 ، مادری کودک خود را به همراه شخص دیگر، درحالی که کودک 5 ساله بی‌هوش بود به بیمارستان منتقل کرد.


وی گفت: پزشک در تشخیص اولیه متوجه شد که کودک در حالت کما است. بعد از بررسی‌ها، آثار ضرب و جرح و کبودی روی بدن این کودک قابل مشاهده بود، که بلافاصله اورژانس اجتماعی ساوه وارد عمل شد.


ملکی ادامه داد: با وقوع این اتفاق دادستان ساوه، قاضی دادگاه کیفری و بازپرس پرونده در محل بیمارستان حاضر شدند و تصمیم به اعزام کودک به بیمارستان تهران گرفته شد، ولی با توجه به افت سطح هوشیاری کودک از اعزام منصرف شدند.


رئیس دادگستری ساوه افزود: بحث کودک آزاری که منتهی به قتل شده قطعی است و تحقیقات اولیه در این زمینه انجام شده است.


ملکی یادآور شد: مادر این کودک در ابتدای تحقیقات همکاری خوبی با ماموران نداشت و پرونده را به انحراف کشاند ولی با تیز هوشی ماموران اداره آگاهی و بازپرس پرونده روند تحقیقات به سمت و سوی دقیقتری پیش برده شد و دو نفر دیگر هم بازداشت شدند.


وی در پاسخ به این سوال که آزار جنسی روی این کودک تایید میشود، افزود: در حال حاضر به این قضیه مشکوک هستیم، ولی شواهدی وجود دارد که منتظر نظر قطعی پزشک قانونی هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته