دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1393 - 11:27

نمایش منتخب تصویرسازی‌های برگزیده‌ سه دهه در موزه‌کودک

منتخبی از تصاویر اصلی کتاب‌های برگزیده‌ شانزده ‌دوره‌ جشنواره‌ کتاب کودک و نوجوان در موزه‌ی کودک مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر : 1998

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به گفته زهرا بهرامی، سرپرست موزه‌ کودک، هم‌زمان با سیوششمین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی هفدهمین جشنواره‌ کتاب کودک و نوجوان، منتخبی از آثار برگزیده‌ شانزده دوره‌ گذشته‌ این جشنواره انتخاب شده و تصویرسازی‌های اصلی این آثار در قالب شانزده بخش، به تفکیک هر دوره به نمایش درمی‌آید.


سرپرست موزه‌ کودک کانون با اشاره به حضور خانواده‌ها و کارشناسان و نویسندگان در این نمایشگاه اعلام کرده است که از این فرصت استفاده شده تا تصویرسازی‌های بیش از 200 کتاب برگزیده‌ چنددهه‌ گذشته در زمینه‌های موضوعی مختلف از جمله شعر، داستان و تصویرسازی و سرگرمی در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.


هفدهمین جشنواره‌ کتاب کودک و نوجوان از 18 تا 24 بهمن‌ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران، در قالب نمایشگاه یک‌هفته‌ای کتاب و سمینارهای تخصصی و نشست‌های عمومی، هم‌چنین اعلام جوایز کتاب‌های برتر سال گذشته برگزار می‌شود.


این کتاب‌ها، از میان مجموعه‌ برگزیده‌ی شانزده‌ دوره‌ی جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان انتخاب شده‌اند، و ناشر آن‌ها کانون و تصویرگران‌شان نیز از بزرگ‌ترین اساتید تصویرسازی تا هنرمندان جوان کشور را دربر می‌گیرد.


در حاشیه‌ی هفدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان، بیش از 40 ناشر خصوصی با برپایی غرفه‌های بزرگ، آخرین کتاب‌های خود را برای بچه‌ها و خانواده‌ها عرضه می‌کنند.


در این نمایشگاه، هم‌چنین برنامه‌هایی چون نمایش فیلم، برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی، نمایش، تئاتر عروسکی و کارگاه‌های هنری برای کودکان و نوجوانان نیز پیش‌‌بینی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته