دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرود عوض‌پور خبر داد:

«شَگرا» 15 مهر ماه کلید می‌خورد

فرود عوض‌پور؛ کارگردان فیلم سینمایی «شَگرا» از آغاز فیلمبرداری این فیلم از 15 مهر ماه خبر داد.
کد خبر : 199790

عوض‌پور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی آنا در خصوص آغاز تولید این فیلم سینمایی عنوان کرد: از ماه آینده یعنی از اواسط شهریور ماه پیش تولید فیلم سینمایی «شَگرا» را آغاز خواهیم کرد.


وی در خصوص زمان فیلمبرداری و مدت به طول انجامیدن آن نیز بیان کرد: از 15 مهر ماه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد و در پیش‌بینی که انجام شده است فیلمبرداری 60 جلسه به طول می‌انجامد. فیلمبرداری این فیلم در خوزستان انجام می‌شود که با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه، فیلم را در مهرماه مقابل دوربین خواهیم برد.


این کارگردان که به تازگی بازنویسی فیلمنامه «شَگرا» را به اتمام رسانده است،‌گفت: تمام تلاشمان بر این است که از این فیلم در جشنواره سی و ششم فیلم فجر رونمایی کنیم و سعی داریم که تا قبل از اعلام فراخوان، فیلم را به طور کامل تمام کنیم.


عوض‌پور همچنین با اشاره به بازیگران این فیلم توضیح داد: با چند نفر از بازیگران سینما برای بازی در این فیلم صحبت کرده‌ایم و تعدادی را نیز در نظر داریم که حضور ان‌ها بستگی به زمان آزادشان در مهر ماه دارد که بتوانند برای فیلمبرداری آماده باشند. البته با توجه به اینکه در مهر ماه اوج کاری بازیگران برای فیلم‌های جشنوراه فجر است هنوز مشخص نیست که از همین انتخاب‌هایمان بتوانیم استفاده کنیم.


این کارگردان در مورد داستان این فیلم و با اشاره به اینکه این فیلم در ژانر اجتماعی نوشته شده است، گفت: «شَگرا» روایتگر بخشی از اتفاقات دوران جنگ در شهر خوزستان است البته نه با این دید که در ژانر دفاع مقدس باشد بلکه قرار است به مسایل پیرامون جنگ بپردازد.


انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان مهر ماه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته