دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 15:04

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی دانشگاه شریف

اولین کنفرانس کارآفرینی با هدف بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و نقش دانشجویان و اساتید در توسعه کارآفرینی به همت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
کد خبر : 199745

به گزارش گروه اقتصادی آنا، این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم است.


همچنین توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است.


بهره گیری از ظرفیت و توان تشکل های دانشجویی جهت توسعه کارآفرینی، اهمیت ترویج و فرهنگ سازی در جهت توسعه کارآفرینی در دانشگاهها ، ابزارها و نهادهای حمایت از کسب وکارهای نوپای دانشجویی ،الزامات پایدارسازی کسب و کارهای دانش بنیان، خلاقیت، نوآوری و توسعه کار آفرینی از ویژگی های بارز دانشگاه کارآفرین است.


گفتنی است، نخستین کنفرانس کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین در تاریخ 21 و 22 آذر ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته