دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 13:44

تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری

پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری را اعلام کرد.
کد خبر : 199701

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی تحلیف ریاست جمهوری و محدودیت تردد پیرامون مجلس شورای اسلامی و سالن اجلاس را تشریح کرد.


بر همین اساس از ساعت 14 روز شنبه محور غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود.


همچنین از همین ساعت در خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به غرب محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان زرین خامه خواهد بود.


همین طور، در شمال به جنوب خیابان ابن سینا در تقاطع فخر آباد محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان شهید مشکی خواهد بود. در جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیر کبیر محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان امیر کبیر به غرب خواهد بود.


بر همین اساس، معابر منتهی به خیابان دیالمه و آجانلو از مسیر شرق به غرب از ساعت 14 مسدود خواهد شد.


تردد هر گونه خودرو و موتورسیکلت از ساعت 14 در مسیرهای اعلام ممنوع است. از ساعت 20:30 روز شنبه، چهاردهم مرداد جنوب به شمال خیابان یمن مسدود و مسیر جایگزین چمران به غرب و کچویی خواهد بود.


از ساعت 20:30 غرب به شرق رشید الدین فضل اله از ابتدای خیابان جدید الاحداث( خیابان غربی پارکینگ طبقاتی نمایشگاه) مسدود و مسیر جایگزین چمران و کچویی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته