دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1396 - 08:34
در گفت وگو با آنا

رضا مهاجری:بهترین‌های لیگ بالاترین آرا را داشتند/ شهر جم تا دو سال پیش هتل نداشت

سرمربی پدیده گفت: افرادی که به عنوان برترین‌های لیگ برتر انتخاب شدند بالاترین آرا را داشتندچرا که سازمان لیگ بر اساس رای گیری برترین‌های لیگ را انتخاب کرد.
کد خبر : 199654

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پدیده در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در تهران به مصاف پیکان رفت و موفق شد این تیم را در خانه متوقف کند. پدیده‌ای ها در هفته دوم باید در مشهد یک بازی سخت مقابل سپاهان انجام دهند و در اولین بازی خانگی به دنبال کسب 3 امتیاز هستند.


رضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی هفته نخست این تیم مقابل پیکان و کسب یک امتیاز از تهران گفت: «ما در بازی اول مقابل پیکان بد کار نکردیم و طبیعی است تیم میهمان در دقایق ابتدایی بازی دروازه تیم میزبان را باز کند مورد فشار قرار می‌گیرد. در هر صورت کسب یک امتیاز هم مقابل پیکان برای ما مهم بود و حتی ما می‌توانستیم در ضدحملات بهتر کار کنیم و پیروز میدان باشیم.»


وی در رابطه با بازی هفته دوم پدیده مقابل سپاهان در مشهد افزود: «سپاهان تیم خوبی است که فوتبالش هم شکل گرفته و منسجم بازی می‌کند. هر تیمی نقاط قوت و نقاط ضعف زیادی دارد و سپاهان هم از این قاعده مستثنی نیست. ما باید روی نقاط ضعف سپاهان کار کنیم تا در خانه پیروز میدان باشیم.»


سرمربی پدیده ادامه داد: «میزان آمادگی تیم‌ها در هفته‌های نخست به تمرینات و اردوهای پیش ازفصل بستگی دارد. اگر تیمی در تمرینات پیش فصل خوب کار کرده باشد در همان هفته اول هم آمادگی کامل دارد. معمولا در فوتبال ایران تیم‌ها از هفته سوم و چهارم به مرز آمادگی کامل می‌رسند.»


مهاجری در خصوص حل شدن مشکل ورزشگاه ثامن و برگزاری بازی پدیده و سپاهان در این ورزشگاه گفت: «ورزشگاه ثامن مشکل خاصی ندارد و هفته گذشته سیاه جامگان هم در این ورزشگاه از ذوب‌آهن میزبانی کرد. من فکر نمی کنم ورزشگاه ثامن از استادیوم‌های بعضی شهرها ضعیف‌تر باشد. آقای جلالی برخی حرف‌ها را در مورد چند ورزشگاه گفتند و من نمی‌خواهم به این مساله بپردازم. من 2 سال پیش سفری که به شهر جم داشتم این شهر هتل نداشت ولی نمی‌دانم طی این 2 سال هتلی در این شهر ساخته شده یا نه. با این شرایطی که بعضی شهرها دارند ورزشگاه ثامن شرایط خوبی دارد.»


وی در مورد مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ برتر و انتقاداتی که برخی باشگاه‌ها به نحوه انتخاب داشتند افزود: «دست اندرکاران این مراسم ملاک خاصی برای انتخاب بهترین‌ها داشتند. از همه مربیان و مدیران لیگ برتر نظر خواهی کردند. ما هم نظر خودمان را در مورد بهترین‌ها اعلام کردیم. قطعا این افرادی که رای آوردند بالاترین آرا را داشتند. هر روشی که استفاده می‌شود حتما مخالفانی هم دارد اما مهم این است که درصد خطا کم باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب