دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 11:37
درگفت‌وگو با آنا؛

مجیدجلالی: می دانم پارس جم با چه شیوه‌ای تمرین می‌کند/ انتخاب‌‌های سازمان لیگ در مراسم برترین‌ها منصفانه بود

سرمربی تیم پیکان گفت: با شناخت کاملی از تیم پارس جنوبی به جم می‌رویم و حتی از نحوه تمرینات این تیم هم آگاهی داریم.
کد خبر : 199641

مجید جلالی در خصوص شرایط تیم پیکان پس از تساوی در هفته نخست و پیش از دیدار با پارس جنوبی جم در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا؛ گفت: «شرایطمان خوب است و به خوبی در این هفته تمرین کرده‌ایم.کاملا طبق برنامه پیش می‌رویم و بنا داریم در نتیجه گیری هم موفق باشیم. در هفته اول از عملکرد شاگردانم رضایت دارم ولی آنها در کسب نتیجه کاملا ناموفق بودند و به‌رغم نمایش قابل قبولی که داشتند، نتوانستند مقابل پدیده برنده شوند.»


وی افزود: «دومین بازی تیم ما برابر حریفی است که تازه لیگ برتری شده و در هفته نخست هم بهترین نتیجه را به دست آورد. پارس‌جنوبی توانسته صدرنشین لیگ برتر شود و به‌طور حتم در خانه هم به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند. ما با شناخت کاملی از تیم پارس جنوبی به جم می‌رویم و حتی از نحوه تمرینات این تیم هم آگاهی داریم. بنابراین برای انجام یک بازی برتر به مصاف پارس جنوبی خواهیم رفت و البته تلاش خواهیم کرد تا ضعف‌های‌مان را به درستی پوشش دهیم تا در پایان مسابقه به هدف‌مان که کسب حداکثر امتیازات مسابقه است، برسیم.»


سرمربی تیم پیکان درباره اینکه عنوان شده بود نظر وی برای اسکان اعضای تیم در شهر جم پس از صحبت‌های فتاحی رئیس مسابقات سازمان لیگ تغییر کرد، تصریح کرد: «ما پیش از بازی در هفته نخست مهمانسرای شهر جم را رزرو کرده بودیم اما روز شنبه به باشگاه اعلام شد که برای تیم‌تان جا نداریم و رزرو را کنسل کردند. اعتراض من از این بابت بود که با چنین وضعیتی ناچاریم که در بوشهر اقامت کنیم و این موضوع به ضررمان است. اگر همان اول به ما می‌گفتند که امکان اسکان تیم پیکان را نداریم ما شده یک خانه را دربست اجاره می‌کردیم. الان هم فتاحی به جم رفته تا برای اسکان تیم ما در جم مشکلات را حل کند. منتظریم تا جواب‌ خوبی از رئیس مسابقات سازمان لیگ دریافت کنیم.»


او درباره جذب حنیف عمران زاده برای خط دفاعی پیکان اظهارداشت:‌ «ما بازیکنان زیادی را در لیست‌مان داریم و من نمی توانم به صورت موردی به نام هر بازیکنی اشاره کنم و از صحت و سقم خبر جذب آن بگویم. طبق لیستی که داریم و شرایطی که تیم‌مان دارد برنامه‌ریزی می‌کنیم و اگر ضرورت ایجاب کند بازیکنان موردنظرمان را از لیستی که داریم، جذب می‌کنیم.»


جلالی در واکنش به این مسئله که اعلام شده باشگاه پیکان با جذب گنت مهاجم نیجریه‌ای جانشین خوبی برای گادوین منشا پیدا کرده است، تصریح کرد: «گنت بازیکن خوبی است و می‌تواند اثربخش باشد ولی او هنوز جذب تیم پیکان نشده است. گنت برای آمدن به جمع ما با موانعی روبه‌روست که در صورت رفع آن موانع احتمال حضورش در پیکان وجود دارد.»


جلالی درباره هدف‌گذاری این فصل تیم پیکان در لیگ هفدهم نیز بیان داشت: «ما در فصل گذشته به دنبال ثبات بودیم و در پایان فصل هم ششم شدیم که فراتر از انتظار بود. در این فصل تیم پیکان ثبات خود را در لیگ برتر پیدا کرده و برنامه‌مان این است که در پایان فصل رتبه‌ای تک رقمی را کسب کنیم. بدون شک هر چه قدر در امتیازگیری بهتر عمل کنیم رتبه تک‌رقمی‌مان بهتر می‌شود. البته به شرطی که موفق شویم ضعف‌های‌مان را برطرف کنیم و در طول مسابقات کمترین اشتباه را برابر حریفان داشته باشیم تا بتوانیم به دستاورد مهمی برسیم. ما باید از اشتباه حریفان استفاده کنیم و در مقابل اشتباهی نداشته باشیم.»


سرمربی تیم پیکان درباره مراسم برترین‌های لیگ شانزدهم و انتخاب‌هایی که صورت گرفت، بیان داشت: «برای انتخاب برترین‌ها شاخصه‌ها و آیتم‌هایی وجود دارد که اگر بنا باشد براساس آنها بازیکنان برتر شناخته شوند دیگر نظرخواهی از مربیان و خبرنگاران معنایی ندارد. فیفا هم در انتخاب بازیکنان برتر سال از مربیان برتر سراسر جهان نظرخواهی می‌کند و پس از انتخاب برترین‌ها اعتراضات مختلفی مطرح می‌شود. قطعا نظرات یکسان نیست و برای همین هم اختلاف‌نظرهایی ایجاد می‌شود. با این حال من فکر می‌کنم انتخاب‌‌هایی که از سوی سازمان لیگ صورت گرفت، منصفانه بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته