دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 09:43
سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

فردی از وزارت دفاع برای تصدی این وزارتخانه انتخاب خواهد شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره گزینه پیشنهادی برای تصدی این وزارتخانه در دولت دوازدهم گفت: ان‌شاءالله فردی از این وزارت دفاع برای این وزارتخانه معرفی خواهد شد.
کد خبر : 199598

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ حسین دهقان صبح امروز (سه‌شنبه 10 مرداد) در مراسم افتتاح مسجد بقیه‌الله الاعظم وزارت دفاع در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت دفاع در دولت دوازدهم اظهار کرد: ان‌شاءالله فردی از وزارت دفاع برای این وزارتخانه انتخاب خواهد شد و گزینه پیشنهادی از خارج از وزارتخانه نخواهد بود.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد وزارت دفاع در دولت تدبیر و امید گفت: ما در چهار سال تلاش کردیم که به تکلیف‌مان عمل کنیم.


پرتاب موشک ماهواره بر سیمرغ موفق بود


وی در پاسخ به پرسشی درباره ادعاهای مطرح شده از سوی رسانه‌های غربی درباره ناموفق بودن پرتاب آزمایشی ماهواره‌بر سیمرغ اظهار کرد: پرتاب موشک ماهواره بر سیمرغ موفق بوده و ما به اهداف خود رسیده‌ایم و توقع نداریم که آمریکایی ها بگویند این اقدام موفق بوده است.


دهقان درباره افتتاح مسجد بقیه‌الله اعظم وزارت دفاع با بیان اینکه همه مسئولان این وزارتخانه برای تاسیس بنای این مسجد کمک‌های شخصی در حد وسع خود انجام داده اند، گفت: همه تلاش ما براین بوده که در این بنا همه ریزه‌کاری‌های معماری اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.


به گزارش آنا، صبح امروز مسجد بقیة الله الاعظم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و جمعی از کارکنان وزارت دفاع افتتاح شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته