دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 16:39

معرفی معاون جدید آموزشی فرهنگی سما همدان

با صدور حکمی از سوی "فاروق داود پور" معاون فرهنگی دانشجویی سازمان سما و رییس شورای سیاستگذاری سما استان همدان ، شاهرخ قاسم زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به عنوان معاون مرکز آموزشی فرهنگی سما همدان منصوب شد.
کد خبر : 19959

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در مراسم تودیع و معارفه معاون مرکز آموزشی وفرهنگی سما که در شواری معاونین واحد همدان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، و سالروز آزاد سازی خرمشهر از زحمات یکساله تحصیلی همکاران حوزه سما در بخش اداری و آموزشی تقدیر کرد.


سعید جامه بزرگی ضمن تقدیر از معاون سابق سما همدان بیان کرد: مدیریت جهادی در امور عمرانی ، بهسازی ، هوشمند سازی مدارس و پیشبرد اهداف سازمان سما از مشخصه های مدیریت قبلی در این حوزه است.


وی تصریح کرد: تغییرات چشمگیری که مجموعه را به سمت تعالی سوق داد ، نقطه عطفی در بهبود کمی و کیفی سما همدان بود که انتظار می رود با پیگیری معاونت جدید و تلاش مضاعف همکاران این حوزه به نتیجه مطلوب دست یابیم .


رئیس واحد همدان تاکید کرد: در پرتو تعاملات سازمانی با دیگر دستگاههای دولتی بخصوص آموزش و پرورش ، سما با توجه به پتانسیل های موجود در شرایط مطلوب و ایده آلی در جهت تثبیت یک برند آموزشی قرار گیرد .


معاون جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما همدان نیز در این جلسه با دعوت از همکاران در خصوص تشکیل یک تیم واحد، از ایشان درخواست کرد در جهت وفاق ، همدلی و ایجاد جو اعتماد بکوشند.



شاهرخ قاسم زاده تربیت فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم را موهبتی الهی دانست که با عملکرد صحیح مجریان ، ضمن خدمت به آینده کشور ایران اسلامی ، باقیات و صالحات نیز خواهد بود .


به گزارش آنا قاسم زاده که جانشین محمد رحمانی در این سمت گردیده در کارنامه اجرایی خود مدیرگروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، معاونت دانشجویی و آموزشی دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی همدان را دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: همدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته