دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت کانون عالی بازنشستگان از وزارت علی ربیعی

کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی پس از پایان همایش سالیانه این کانون در استان گیلان، با صدور بیانیه ای از زحمات و تلاش های مجاهدانه وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قدردانی کردند.
کد خبر : 199529

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، کانون بازنشستگان در بیانیه ای از وزارت و خدمات علی ربیعی حمایت گرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم
با درود و سلام بی پایان به ارواح طیبه شهدا و امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری.
بی تردید شیرینی و حلاوت خدمت صادقانه به کشور را تنها کسانی می چشند که با باور قلبی به آموزه های دین مبین اسلام دل در گرو محبت خالق یکتا دارند. افرادی که مناصب و مسئولیتها را به عنوان مجالی برای خدمت به خلق و کسب رضای خالق می نگرند. در این میان توفیق خدمت رسانی به جامعه معزز بازنشستگان و مستمری بگیران همانند عطیه ای الهی است که اجر و پاداشی بی پایان را در پی دارد. کسانی که عمر گرانمایه خویش را در راه عظمت، سربلندی و آبادانی میهن اسلامی صرف نموده و در سنگرهای تولید و اشتغال از تمام وجود خود مایه گذاشتند و هم اکنون در دوران بازنشستگی چشم امید به تدبیر متولیان امور، مدیران و مسئولان عالی کشور دارند.


بحمدالله با استقرار دولت محترم تدبیر و امید قدم های ارزشمندی در زمینه توجه جدی به مسائل، مشکلات و پاسخگویی به مطالبات و انتظارات این قشر برداشته شد. کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور به نمایندگی از جامعه ٣ میلیونی بازنشستگان و مستمری بگیران که با احتساب افراد خانواده جمعیتی بالغ بر ٧ میلیون نفر را شامل می شوند، در فضایی مبتنی بر درک متقابل با مسئولان و مدیران و تلاش در راستای تقویت تعاملات با مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان تأمین اجتماعی توفیق داشته است با عبور از بسیاری از چالش ها و مشکلات که در سطح کلان بر کشور حاکم بوده، پیگیر مطالبات حقه بازنشستگان و مستمری بگیران باشد. اگر چه تا رسیدن به نقطه مطلوب آنگونه که در شأن این عزیزان باشد، فاصله زیادی داریم.


اما بر مدار انصاف بر این اعتقادیم که با اعمال تدبیر در سطوح عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور برادر ارجمند جناب آقای دکتر ربیعی و در سازمان تأمین اجتماعی با حضور برادر گرانقدر جناب آقای دکتر نوربخش شاهد تحولات چشمگیر و بنیادی در حوزه های رفاهی، درمانی و بیمه ای بوده ایم. طرح ها و برنامه های موفق و اثربخشی که با دامنه پوشش قابل توجه مخاطبان و برای اولین بار به اجرا درآمده و خوشبختانه رضایتمندی قابل توجه مخاطبان را درپی داشته است. از برجسته ترین و مهمترین این اقدامات و طرح ها که به لحاظ اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی مطرح هستند، می توان به طرح های کرامت رضوی و نسیم سلامت، برگزاری المپیاد ورزشی ویژه بازنشستگان، حمایت از بیمه عمر و مکمل، برگزاری همایش های آموزشی، آموزش سلامت دوران سالمندی و... اشاره کرد و ما امیدواریم این رویکرد ارزشمند که حاصل نگاه مشفقانه و مدبرانه وزیر متعهد و توانمند جناب آقای دکتر ربیعی و همچنین مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی جناب آقای دکتر نوربخش، دکتر جعفریان معاون محترم فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و همکاران خدوم ایشان است، با امکان حضور در کابینه دولت دوازدهم نیز تداوم یابد.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته