دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 16:32
رییس واحد شیراز:

آزادسازی خرمشهر، نشان از جاودانگی انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز آزادسازی خرمشهر را نشان از جاودانگی انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی دانست که نمونه بارز ایثار و از خودگذشتگی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
کد خبر : 19940

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی با تبریک اعیاد شعبانیه در مراسمی که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در جوار قبور شهدای گمنام دردانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد، اظهار کرد: روز آزادسازی خرمشهر از رخدادهای خوب و بیاد ماندنی و نماد تاریخ انقلاب اسلامی و پایداری مردم این شهر و در نهایت آزادسازی آن ، نشان از جاودانگی انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی است.


رییس واحد شیراز افزود:در هشت سال دفاع مقدس،شهیدان والامقام ایران اسلامی با خون خود درخت تنومند نظام اسلامی را آبیاری کردند و روز به روز بر اهمیت و شکوهمندی این نظام افزوده می شود و وظیفه خطیری بر عهده تک تک ما می باشد که ادامه دهنده راه آنها باشیم و بر اقتدار و حفظ نظام روز به روز بیافزایم تا از این طریق پاسخگوی بخشی از رشادتهای آن عزیزان باشیم.


پایان بخش این مراسم،برنامه مولود خوانی و مسابقه بود که شور و شعف خاصی به مراسم بخشید و با استقبال همه شرکت کنندگان همراه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته