دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان تأکید کرد:

گسترش فناوری، هموار کردن مسیر تعامل و ارتباط ملی و بین‎المللی

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر اهمیت توسعه و پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، دوره کنونی را عصر فناوری و تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات دانست.
کد خبر : 199092

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان در پنجمین جلسه شورای تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: «اکنون با گسترش اینترنت و شبکه‎های ارتباطی، اهمیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از گذشته درک می‎شود و باید توجه ویژه‎ای به آن داشت.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: «فناوری ارتباطات و اطلاعات بدون شک تاثیر بسزا و گسترده‎ای در زمینه‎های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... جامعه داشته و دارد. به گونه‎ای که بیشترین تبادل در این حوزه انجام می‎پذیرد. در عصر کنونی برای هر تکنولوژی شیوه‎ها و روش‎های خاص و اختصاصی تعریف شده است که حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی در تبیین این سبک‎ها و خط مشی‎ها بر عهده دارد.»



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بر استفاده بهینه از تجهیزات الکترونیکی و فناوری این واحد دانشگاهی تأکید و عنوان کرد: «اتصال واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان به مرکز داده واحد زاهدان یکی از برنامه‎های مهم در راستای گسترش اینترنت بوده که بستر مناسب برای اتصال واحدهای زابل و خاش فراهم است.»



کمالیان با اشاره به تأکید دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر توسعه و تعالی فناوری در دانشگاه افزود: «خوشبختانه تحولات وسیعی در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است و در این راستا بانک اطلاعاتی کامل و جامع طراحی و در اختیار واحدها و مراکز گذاشته شده‎ است و به زودی این بانک اطلاعاتی کامل می‎شود.»


در ادامه این جلسه درباره مسائل و برنامه‎های فناوری اطلاعات استان بحث و تبادل نظر شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته