دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1396 - 12:23

افزایش بی‌سابقه پروژه‌های بازآفرینی کشور طی ۴ سال اخیر

عضو هیات مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از افزایش بی‌سابقه پروژه‌های بازآفرینی در کشور طی ۴ سال اخیر خبر داد و گفت: در سال ۹۲ با ۷ میلیاردتومان ۱۰ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید، اما اکنون تعداد پروژه‌ها به ۶۴۰ پروژه با مبلغی به میزان ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر : 199014

به گزارش گروه اقتصادی آنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هوشنگ عشایری عضو هیات مدیره شرکت عمران و بهسازی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته شیب ملایمی به انجام پروژه‌های عمرانی بهسازی بافت فرسوده در کشور داده شده است افزود: در حال حاضر ادبیات بازآفرینی شهری مبتنی بر اقدام مشترک در جامعه متخصصان و مردم شکل گرفته و ظرفیت افزایش پروژه‌ها ایجاد شده است.


عضو هیات مدیره شرکت عمران وبهسازی شهری ایران یادآور شد: در سال ۹۲ با ۷ میلیارد تومان ۱۰ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید، اما اکنون تعداد پروژه‌ها به ۶۴۰ پروژه با مبلغی به میزان ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.


عشایری یادآور شد: در سال ۹۲ فرهنگ سازی توانمند سازی محله‌ها و نوسازی بافت‌های فرسوده را در اولویت قرار دادیم و طی سال‌های ۹۳ تا ۹۴ میانگین تعداد پروژه‌ها را به ۲۵ پروژه با مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان رساندیم.


عشایری اظهار کرد: در ۲ سال اول فرهنگ سازی، اخذ مصوبه ستاد ملی، سند ملی بازآفرینی و شهری صورت گرفت و با تولید سند ملی و تشکیل ستاد ملی به توسعه برنامه‌ها در این بخش پرداختیم.


وی یادآور شد: با حضور مداوم دکتر آخوندی وزیر راه وشهرسازی ستاد استانی و شهرستانی تشکیل و میزان ظرفیت در این بخش افزایش یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته