دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1396 - 09:51
ملکی در گفت‌و‌گو با آنا:

انفجار در ساختمان مسکونی خیابان هوشیار سه مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه نفر دچار مصدومیت و سوختگی شدند.
کد خبر : 198953

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان دکتر هوشیار اظهار کرد: ساعت 22:58 شب گذشته انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان دکتر هوشیار، خیابان محمدخان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به محل حادثه عنوان کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد با وسعت حدودی 50 مترمربع وجود داشت و طبقه اول دچار انفجار و آتش‌سوزی شده بود.


وی تصریح کرد: زمانی‌که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، این واحد مسکونی کاملا شعله‌ور بود همچنین تمام شیشه، در و پنجره‌های این ساختمان و ساختمان‌های مجاور شکسته و به سطح زمین ریخته بود.


ملکی با بیان اینکه یک خانم هفتاد و پنج ساله که در این واحد حضور داشت، تصریح کرد: دو آقای بیست و پنج ساله در طبقات دیگر ساختمان دچار مصدومیت و سوختگی شدند که با کمک آتش‌نشانان از ساختمان خارج شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.


سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در این عملیات، آتش خاموش و از سرایت آن به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد، همچنین علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی، نشت گاز شهری اعلام شد و در نهایت آتش‌نشانان ساعت 00:01 بامداد امروز به عملیات پایان داده و به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته