دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1396 - 10:15
در گفت و گو با آنا؛

هوشنگ نصیرزاده: داور یار دوازدهم پارس جم بود/ فروزان فکر می کند از پاپ هم کاتولیک‌تر است

مدیرعامل گسترش فولاد گفت: داوری بازی اولین دیداری بود که در لیگ برتر سوت می‌زد و با اشتباهاتی که انجام داد 3 امتیاز از گسترش گرفت.
کد خبر : 198932

هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست گسترش فولاد از پارس جم در هفته اول لیگ برتر گفت: «بازیکنان ما در شرایط خوبی به سر می‌بردند و برای برد وارد زمین شدند اما داور دیدار با تصمیمات اشتباهی که گرفت باعث شکست تیم ما شد. پارس جم مقابل گسترش 12 نفره بازی می‌کرد و داور بازی یار دوازدهم آنها بود.»


نصیرزاده با انتقاد از عملکرد داوری دیدار افزود: «داوری بازی دو پنالتی علیه ما گرفت که هیچ کدام آنها پنالتی نبود. در صحنه اول توپ به شکم بازیکن ما برخورد کرد و در صحنه دوم هم بازیکن خارجی پارس جم روی بازیکن ما خطا کرد اما داور به اشتباه برای آنها پنالتی گرفت. اشتباه سوم داور بازی هم اخراج کاکاشویلی بود. ما برای این بازیکن 200 هزار دلار هزینه کردیم ولی متاسفانه داور در بازی اول او را اخراج کرد و ما هفته آینده هم این بازیکن را دراختیار نداریم. کارت زرد اولی که داور به این بازیکن داد کاملا اشتباه بود. در دقیقه 57 هم روی میلاد فخرالدینی پنالتی صورت گرفت که داور آن صحنه را هم علیه ما سوت زد.»


وی ادامه داد: «یک داور در یک بازی یا روی صحنه پنالتی اشتباه می‌کند یا روی صحنه اخراج، اما متاسفانه داور جوان دیدار ما مقابل پارس جم هم در پنالتی اشتباه کرد و هم در اخراج بازیکن ما. من دوست داشتم این داور که اولین بازی بود که قضاوت می‌کرد بهتر از این کار می‌کرد تا خودش را به جامعه داوری معرفی کند ولی متاسفانه با تصمیمات اشتباهش 3 امتیاز از گسترش گرفت.»


مدیرعامل گسترش در مورد شکایت این باشگاه از داور مسابقه به کمیته داوران گفت: «ما به عملکرد داور بازی شدیدا معترض هستیم و شکایت خودمان را هم تنظیم کردیم و قرار است در اولین فرصت این شکایت را برای دپارتمان داوری ارسال کنیم. البته اطلاع هم داریم که این شکایت‌ها به جایی نمی‌رسد و اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است.»


نصیرزاده در خصوص صحبت‌های محسن فروزان بعد از بازی و شکایت باشگاه گسترش از این بازیکن بیان کرد: «محسن فروزان فکر می‌کند از پاپ هم کاتولیک‌تر است. به محسن فروزان چه ارتباطی دارد که در باشگاه گسترش چه می‌گذرد. بعضی از بازیکنانی که از استقلال و پرسپولیس جدا می‌شوند سعی دارند صحبت‌هایی را انجام دهند که دل هواداران این دو تیم را ببرند. ما از این بازیکن شکایت کردیم و فروزان باید در کمیته اخلاق پاسخگوی حرف‌هایی که زده است باشد.»


وی در مورد وضعیت گسترش فولاد در ادامه مسابقات لیگ برتر افزود: «تیم گسترش هنوز کامل نشده است. ما قصد جذب چند بازیکن جدید داریم که شکل تیم را تغییر می‌دهند. در حال حاضر پارس جم در جدول اول است و گسترش در رده آخر قرار دارد، اما همه می‌دانیم که نه پارس جم قهرمان می‌شود و نه گسترش سقوط می‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب