دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 08:19
در مراسم گرامیداشت روز جانباز

حجت الاسلام تابعی: جانبازان شهیدان زنده انقلاب هستند

در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز جانباز و سالگرد حماسه آزاد سازی خرمشهر برگزار شد از همکاران جانباز دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تقدیر شد.
کد خبر : 19879

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم جانبازان را شهیدان زنده انقلاب دانست که با رشادت و پایمردی از اهداف و آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری و صیانت کردند و از این رو شأن و حرمت و درجهٔ والایی دارند.


حجت الاسلام تابعی رمز پیروزی رزمندگان عزیز اسلام در سالهای دفاع مقدس را اعتقاد و ایمان راسخ عنوان کرد و گفت: ماهم آرزو داشتیم که به درجهٔ آنان برسیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند نیز با تبریک اعیاد شعبانیه آزاد سازی خرمشهر را حماسه‌ای بی‌نظیر و پیروزی بزرگی برای ملت ایران عنوان و اظهار کرد: این رخداد بزرگ نشان داد که یک ملت می‌تواند با تکیه به قدرت لایزال الهی و وحدت کلمه در برابر جبههٔ استکبار جهانی ایستادگی کند و به پیروزی برسد.


دکتر آصف زارع با توجه به اینکه چون جانبازان یادگاران دفاع مقدس و سالهای حماسه و ایثار هستند و با جانفشانی خود موجبات سربلندی کشور عزیزمان را فراهم کرده‌اند شایسته تجلیل و تکریم هستند.


رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند هم بیان کرد: از آنجا که رئیس دانشگاه و مسئولان اداره کل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تأکید و توجه ویژه‌ای به رعایت شأن و کرامت جانبازان و ایثارگران عزیز دارند بر آن شدیم در این مناسبت که از طرفی مقارن با سالروز حماسه جاودانهٔ آزاد سازی خرمشهر است از این عزیزان قدردانی کنیم.


احمد چهکندی‌نژادبا توجه به اینکه دانشجویان عضو خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نیز همکاران دانشگاه که در شمار ایثارگران سالهای دفاع مقدس هستند پشتوانه‌های معنوی دانشگاه آزاد اسلامی و مایهٔ خیر و برکت این نهاد مقدس هستند، گفت: دکتر میرزاده رئیس دانشگاه با خلوص نیت و بدون ادعا و هیاهو شأن و حرمت جانفشانی ایثارگران ارجمند را پاس می‌دارند و این مسأله برای واحدهای دانشگاهی سراسر کشور نیز الگویی بسیار ارزنده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته