دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حوزه‌های فعال دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات تابستانی مرداد

معاونت مالی اداری دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه جزئیات تعطیلات تابستانی مرداد 96 این دانشگاه را به معاونان، مدیران کل سازمان مرکزی، روسای واحدهای مستقل و مراکز استان، مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.
کد خبر : 198703

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، براساس این بخش‌نامه حوزه‌ها و ادارات سازمان مرکزی و همچنین سازمان سما دانشگاه باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا در ایام تعطیلات تعیین شده برای سازمان مرکزی از 14 تا 25 مرداد با بهره‌مندی کارکنان از تعطیلات نوبت دوم تابستانی، با توجه به ماهیت ذاتی‌ وظایف‌شان در صورت ضرورت پاسخگوی امور مربوط به واحدها و مراکز آموزشی و مراجعان نیز باشند.


در این اطلاعیه در 9 بند این شرایط به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده که به این شرح است:


در ایام تعطیلات تابستانی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی سازمان مرکزی درخصوص انجام امور نقل و انتقال اعضای هیات علمی و تصویب رشته های دانشگاه و حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی درخصوص انجام نقل و انتقال دانشجویی، خروج از کشور دانشجویان و صدور مدارک فارغ التحصیلی دانشجویان و همچنین دفتر معاونت و دبیرخانه حوزه دانشجویی و فرهنگی فعال هستند.


همچنین حوزه معاونت اداری و مالی سازمان مرکزی و دفتر معاونت درخصوص انجام امور ضروری مالی، اداری، پشتیبانی و خدماتی؛ حوزه معاونت عمران سازمان مرکزی درخصوص امور نگهداری و تاسیساتی؛ حوزه معاونت پژوهشی و فناوری سازمان مرکزی درخصوص ارائه خدمات فناوری و اطلاعات؛ مرکز سنجش و پذیرش درخصوص امور آزمون زبان EPT و پذیرش دانشجو و انجام امور ضروری؛ سازمان مرکزی سما در حد رسیدگی به امور مراجعین و حوزه معاونت علوم پزشکی درخصوص کمیسیون موارد خاص پزشکی فعال هستند.


در این بخشنامه تاکید شده تمامی معاونت ها، روسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی لیست کارکنان را به همراه جدول زمان بندی حضور آنها به معاونت اداری و مالی دانشگاه اعلام کنند.


با توجه به حضور موسسه حسابرسی مفید راهبر در دانشگاه و سایر موسسه های حسابرسی که به استان ها معرفی شده و یا می‌شوند، باید واحدها و مراکز آموزشی که در طی ایام تعطیلات این موسسه در آن واحد مستقر هستند، با در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات موردنیاز به نحوی برنامه ریزی کنند تا در روند فعالیت این موسسه‌های خللی ایجاد نشود. همچنین برنامه ریزی باید به گونه‌ای باشد که روند برنامه‌های دانشگاه و ارتباط با سایر ادارات و ارگان‌ها (دولتی و غیردولتی) به نحو احسن صورت پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته