دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1396 - 09:38

مصاحبه جنجالی سرمربی استقلال کار دستش داد/ احضار منصوریان به کمیته اخلاق

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال شب گذشته به دلیل مصاحبه تندی که علیه ساکت و مهدی تاج کرده بود به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد.
کد خبر : 198618

به گزارش گروه ورزشی آنا، شب گذشته استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفت که با نتیجه یک بر صفر این بازی را واگذار کرد. منصوریان بعد از بازی مصاحبه تندی علیه محمدرضا ساکت سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال انجام داد که گویا همین موضوع باعث شده که منصوریان به کمیته اخلاق اظهار شود.


منصوریان شب گذشته بعد از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال سه بازیکنش را به دلیل عدم همراهی با تیم امید محروم کرده بود به شدت معترض شد و در بخشی از صحبت هایش گفته بود: «لعنت به بی‌اطلاعی فوتبال، لعنت به بی‌سوادی، لعنت به قوانین فیفا که در مملکت ما جاری نمی‌شود، لعنت به این میز که هر کسی پشت آن می‌رود گذشته خود را فراموش می‌کند. نمی‌دانم ساکت می‌داند که استقلال نیمی از فوتبال ایران است؟ من تا ظهر امروز صبر کردم و مصاحبه‌ای نکردم. ما کار قانونی کرده بودیم. کم‌ترین توقع ما این بود که حق‌مان را بدهند و به قوانین احترام بگذارند. سیستم دیکتاتوری دوستان در فدراسیون فوتبال نمی‌گذارد کار کنیم. ظهر به تاج گفتم با قوانین عجیب و غریب خودتان به قوانین فیفا توهین کردید.»


حالا گویا منصوریان باید به کمیته اخلاق برود و در مورد مصاحبه تندش توضیحاتی ارائه دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته