دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 11:52
در گفت و گو با آنا

تقوی: مایلی‌کهن دنبال سرمربیگری تیم امید نیست/ خاکپور می‌ماند

مشاور سرمربی تیم امید گفت: خبر جدایی محمد خاکپور از تیم امید واقعیت دارد.
کد خبر : 19859

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، عدم قبول مدرک مربیگری محمد خاکپور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، آینده کاری سرمربی تیم امید را در این تیم در پرده‌ای از ابهام قرار داده‌ است. هر چند فدراسیون فوتبال این قول را به AFC داد که خاکپور با حضور در کلاس‌های مربیگری این مشکل را حل خواهد کرد اما این اظهار نظر دو پهلوی مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال که ابراز امیدواری کرد که شرایط به گونه‌ای پیش برود که خاکپور در تیم امید بماند نشان داد که هنوز مشکل پیش آمده در خصوص مدرک مربیگری خاکپور حل نشده‌ است.


مجتبی تقوی، مشاور خاکپور در تیم امید در این باره به خبرنگار آنا، گفت: «حرف آقای محصص را اگر مثبت نگاه کنیم حرف درستی است. تداوم حضور خاکپور در تیم امید اتفاقی است که می تواند برای فوتبال ایران ثمرات مثبتی داشته باشد.»


وی افزود: «اما در بحث مدرک مربیگری خاکپور باید بگویم مدرک مربیگری قطبی مثل خاکپور A آمریکاست پس نباید مشکلی برای او از این بابت ایجاد شود. افشین قطبی با داشتن این مدرک روی نیمکت تیم ملی در مسابقات جام‌ملت‌های آسیا نشست. با توجه به این موضوع، سوال من این است چرا در آن زمان چنین مباحثی مطرح نشد. از طرفی رزومه خاکپور با قطبی با هم قابل مقایسه نیست. خاکپور حضور در جام جهانی، جام‌ملت‌های آسیا، بازی‌های آسیایی و بازی در تیم های باشگاهی مطرح را در کارنامه‌ ورزشی خود دارد اما قطبی تنها یک مربی با یک رزومه ساده بود که وارد فوتبال ایران شد و بر روی نیمکت پرسپولیس و بعد از آن تیم ملی نشست.»


تقوی در ادامه و پاسخ به این شایعه که گفته می‌شود که قرار است محمد مایلی کهن جانشین خاکپور در تیم امید شود گفت: «خاکپور شاگرد مایلی کهن بوده‌ است پس چطور می شود که استاد به جایگاه شاگردش حسادت کند و به آن چشم داشته باشد. این خبر از پایه دروغ و بی اساس است. رابطه این دو با هم خوب است و هماهنگی خوبی بین آنها بر قرار است که نتیجه این همدلی را تیم امید خواهد برد.»


مشاور سرمربی تیم امید در پایان گفت: «حبیب کاشانی مدیر تیم امید اخیرا حکم مدیر فنی تیم امید را برای مایلی کهن صادر کرد تا او بر کار مربیان و بازیکنان تیم نظارت کند. مایلی کهن اگر دنبال مربیگری بود این مسئولیت را قبول نمی‌کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته