دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 18:30

بوناچیچ: گسترش دفاعی بازی می کند/ باید انتظارات را برآورده کنیم

سرمربی تیم گسترش فولادگفت: یک سری بازیکنان جوان و بومی را به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد.
کد خبر : 198383

به گزارش گروه ورزشی آنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی گفت: ما نگاه‌مان خوش‌بینانه است چون در پیش فصل خوب کار کرده‌ایم. روند موفقیت آمیزی داشتیم اما چند مصدوم داریم. شما می‌دانید که شروع لیگ می‌تواند با نتایج غیر منتظره همراه باشد. ما می‌توانیم میزبانی باشیم که این دیدار را ببریم. پارس جنوبی تیم سخت کوشی است که سخت گل می‌خورد و روش خاص خودش را دارد. سعی کردیم اطلاعات خوبی از آنها بدست بیاوریم.


سرمربی تیم گسترش فولاد افزود: ما جوانگرایی کردیم و با صحبت‌های اولیه که با باشگاه داشتیم این هدف را دنبال می‌کنیم. با زنوزی به این نکته نظر رسیدیم که یک سری بازیکنان جوان و بومی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. از تمرینات و اردوی ترکیه رضایت نسبی دارم چون با حریفان مدنظر من که قوی بودند بازی نکردیم ولی می‌توانم بگویم رضایت نسبی دارم.


او درباره شناخت از پارس جنوبی و در پاسخ به این سوال که از هفته چندم می‌توان شاهد یک گسترش فولاد خوب بود، گفت: از هفته اول باید انتظارات را برآورده کنیم. درست است که شاید شناخت کمی از حریفان داشته باشیم. ما در دیدارهای تدارکاتی با لیگ برتری‌ها بازی کردیم. در این بازی‌ها به تیمم امیدوار شدم و فهمیدم در مسیر درستی هستیم. زنوزی هم به ما گفت که از تجربه من می‌خواهد استفاده کند. با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و جذب بازیکن خارجی کیفیتمان افزایش می یابد.


لوکا افزود: پیمان بابایی در دوران آماده‌سازی بهترین مهاجم من بود و حیف است که الان مصدوم است. او به راحتی از دفاع روبرو عبور می‌کرد ولی به هر حال حق گریه کردن نداریم. من امیدوارم از همان هفته اول خوب باشیم ولی تیم واقعی را از هفته پنجم می‌بینید. با تارتار قبلا دوبار روبرو شدیم. آخرین بار با مس کرمان با گسترش بازی کردیم که بازی سختی بود. به نظرم او مربی است که بیشتر دفاعی بازی می‌کند و نتایج و ارنج تیم او این را نشان می‌دهد. من به این دیدگاه احترام می‌گذارم که او روی ضد حملات تمرکز دارد. من نمی‌توانم بگویم بازی زیبایی را می‌بینیم. پارس جنوبی پارسال قهرمان لیگ یک شد و کمترین گل خورده را داشت و همین مسئله حرف‌های من را اثبات می‌کند. تیم‌های تارتار بازی بسته انجام می‌دهند و از ضربات ایستگاهی استفاده می‌کنند. ما باید فوتبال آنها را خنثی کنیم و فوتبال خودمان را انجام دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب