دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 15:28

رشید مظاهری: قلعه‌نویی عاشق پیروزی است/ نمی‌خواستم نمک بخورم و نمکدان را بشکنم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:امیرخان عاشق پیروزی است.شاید باور نکنید اگر در بازی‌‌های دوستانه هم می‌باختیم او ناراحت می‌شد.
کد خبر : 198328

رشید مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که وی در حالی که از تیم های پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت اما قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کرد گفت:« نمی‌دانم چرا گفتند از استقلال پیشنهاد داشتم در صورتی که این خبر اصلا واقعیت نداشت اما پیشنهاد پرسپولیس جدی بود اما به دلیل تعهدی که به ذوب‌آهن داشتم ترجیح دادم در اصفهان بمانم»


وی ادامه داد:«باشگاه ذوب‌آهن برای رشد من در فوتبال خیلی زحمت کشید و من از این تیم به تیم ملی راه‌یافتم. نمی‌خواستم حالا که ذوب‌آهن به من نیاز داشت پشت این تیم را خالی کنم و به قول معروف نمک بخورم و نمکدان را بشکنم.»


مظاهری ادامه‌ داد:«از سویی دیگر وقتی امیر‌خان سرمربی تیم شد من بیشتر تمایل پیداکردم در ذوب‌آهن بمانم و این تمایل با حضور تاوارز به عنوان مربی دروازه‌بانان بیشتر شد.»


دروازه‌بان ملی ‌پوش ذوب‌آهن در مورد شناختش از سرمربی این تیم گفت: «شناختم از امیر خان نسبی بود که این شناخت نسبی با توجه به حضور در تمرینات و مسابقات دوستانه کامل شد . امیرخان عاشق پیروزی است. شاید باور نکنید اگر در بازی‌‌های دوستانه هم می‌باختیم او ناراحت می‌شد.با امیر خان فقط باید برای پیروزی داخل زمین شوید. همین حس او به ما بازیکنان هم منتقل شده‌است و این موضوع می‌تواند به ما کمک کند تا به موفقیت برسیم.»


وی همچنین در خصوص اینکه چه تیم‌هایی امسال در کورس قهرمانی حضور خواهند داشت گفت:« فکر می‌کنم رقابت اصلی برای رسیدن به جام قهرمانی بین پرسپولیس و ذوب‌آهن باشد. یعنی یا ما قهرمانیم یا پرسپولیسی‌ها که من امیدوارم ما در پایان لیگ هفدهم بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.»


مظاهری در ادامه گفت:«روز اولی که در تمرینات ذوب‌آهن حاضر شدم به تاوارز گفتم می‌خواهم کمترین گل خورد و بیشترین کلین‌شیت را داشته باشم . البته او به حرفم خندید و از من خواست که مراقب کل محوطه هیجده قدم باشم و زیاد فکرم را به آمار و این چیز‌ها درگیر نکنم.»


وی به حفظ اسکلت اصلی ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: « این موضوع به طور حتم به سود تیم است. از سوی دیگر چند بازیکن خوب هم به جمع بازیکنان ما اضافه شدند که این موضوع به طور حتم باعث می‌شود تا با قدرت بیشتری به مصاف حریفان خود برویم.»


مظاهری در ادامه در مورد اولین بازی تیمش در لیگ هفدهم که امروز در برابر سیاه جامگان برگزار می‌شود گفت:« اولین بازی ما در لیگ شانزدهم هم مقابل این تیم بود که ما آن بازی را 2 بریک باختیم. امیدوارم که در بازی امروز دست پر از زمین خارج شویم.خود من فقط با سه امتیاز بازی راضی می‌شوم. ضمن اینکه فراموش نکیند شرایط امسال ما با سال گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.»



انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب‌آهن فوتبال
ارسال نظر
قالیشویی ادیب